کد خبر : 1429628 | 04 مرداد 1396 ساعت 15:13 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

عکس جذاب از جهانبخش در حاشیه تمرین آلکمار

انتشار عکس های علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی ایران در دور جدید تمرینات تیم آلکمار نشان می دهد که امروز دیگر فوتبالیست های ایرانی ورزشکاران صرفی نیستند که تمام تلاششان به مستطیل سبز ختم می شود.

 به گزارش "ورزش سه"، جهانبخش هافبک-مهاجم جوان تیم ملی ایران و باشگاه آلکمار هلند یکی از بازیکنان فوتبال نسل جدید است که به خوبی خودش را با ابعاد مختلف دنیای حرفه ای فوتبال تطبیق داده است. حضور او در برنامه اخیر خندوانه نیز موید این نکته بود که ورزشکاران حرفه ای امروز از نظر شخصیتی و رفتار اجتماعی نیز باید درسطح مناسبی باشند. نکته جالبی که در عکس های منتشر شده از تمرین تیم آلکمار وجود دارد رابطه صمیمی و عمیقی است که این بازیکن با هواداران تیمش دارد. 

 

1211280


موضوعی که در ورزش حرفه ای امروز دنیا جایگاه ویژه ای داشته و حتی بزرگترین ستاره های جهان با وجود مشغله های فنی و تبلیغاتی نیز همواره زمان و انرژی زیادی را صرف ارتباط عاطفی با مجموعه هواداران و علاقمندان به باشگاه می کنند. علیرضا جهانبخش همانطور که در شب حضورش در برنامه خندوانه گفت به دلیل آنکه ازهجده سالگی این شانس را داشته تا در سطح اول فوتبال حرفه ای حضور داشته باشد، به خوبی قاعده بازی را آموخته است. 

 

1211281


دیدن عکس های علیرضا جهانبخش و ارتباط جالب و صمیمی او با هواداران تیم آلکمار می تواند نمونه خوبی برای ورزشکاران و بخصوص بازیکنان شاغل در تیم های باشگاهی کشورمان باشد تا از این به بعد به جای شنیدن اخبار حاشیه ای و درگیری میان ستاره ها و هواداران، عکس های زیبا و جذابی را از رابطه مثبت آنها شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها