کد خبر : 1429636 | 04 مرداد 1396 ساعت 15:46 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب عجیب کمیته فنی فدراسیون فوتبال

جلسه کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ایران از ساعتی پیش در محل این فدراسیون آغاز شده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، ترکیب این کمیته به شرح زیر است:

 

محمدرضا ساکت،سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال،مرتضی محصص،رییس کمیته فنی و توسعه،محمود شیعی،عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال،محمود یاوری،عضو کمیته فنی و توسعه،احمد خداداد،مشاور فنی فوتبال بانوان و خانم ها دکتر صوفی زاده،نایب رییس فدراسیون در امور بانوان و پرستو قدسی دبیر کمیته فنی و توسعه.

 

1211299


با احترام به همه شرکت کنندگان حاضر در جلسه باید از فدراسیون فوتبال ایران پرسید چگونه ممکن است مهمترین بخش تکنیکال نهاد اصلی اداره کننده اداره فوتبال ایران شامل افرادی باشد که از نظر فنی در فوتبال ایران حرف چندانی برای گفتن ندارند. البته مرتضی محصص و احمد خداداد در بخش تئوریک فوتبال مدت زیادی به کار مشغول بوده اند اما چه از نظر سن و سال و چه از نظر تسلط به کلیت فوتبال نمره بالایی ندارند. همین طور محمود یاوری سرمربی کهنسال سابق فوتبال ایران که از چهره های همیشگی این کمیته است. ایشان هم در دهه هشتم زندگی قطعا از دید لازم برای تصمیمات امروزی فوتبال به دور هستند. 


باید از فدراسیون آقای تاج سوال کرد که آیا این کمیته و نفراتش بار فنی مناسب و مفید برای فوتبال ایران به همراه می آورند؟ پاسخ البته از قبل داده شده است ...

دیدگاه‌ها