کد خبر : 1429652 | 04 مرداد 1396 ساعت 16:52 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان بدون مهاجم به سایپا رسید؛

مهرداد محمدی جورکش سه مهاجم غایب

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی برابر سایپا قرار می گیرد که دو مهاجم اصلی این تیم در این دیدار حضور نخواهند داشت.

مهرداد محمدی جورکش سه مهاجم غایب

به گزارش "ورزش‌سه"،  سپاهان در پنجره ی تابستانی با ساسان انصاری مهاجم فصل گذشته ی فولاد خوزستان و مروان حسین بازیکن تیم الشرطه ی عراق به توافق دست یافت ولی این دو بازیکن هر کدام به دلایلی نمی توانند در دیدار اول برابر سایپا همراه طلایی پوشان باشند.


مروان حسین بازیکن ملی پوش سپاهانی ها علیرغم توافق با این تیم، همچنان در عضویت تیم الشرطه قرار دارد؛ لیگ عراق در هفته های پایانی خود به سر می برد و به همین دلیل مروان حسین هفته ی اول و دوم رقابت های لیگ برتر را از دست خواهد داد.


از طرفی در آخرین هفته های لیگ شانزدهم و اخراج در وقت‌های تلف‌شده دربی خوزستان نه تنها رویای ساسان انصاری برای کسب عنوان آقای گلی لیگ شانزدهم را یک هفته مانده به اتمام این رقابت‌ها بر باد داد، که تبعات دیگری هم برای این مهاجم داشت و این تبعات به ابتدای لیگ هفدهم هم تسری پیدا کرد تا در شروع فصل جدید هم خود این بازیکن احتمالاً از قافله رقابت با مدعیان این عنوان عقب بماند و هم اینکه سپاهان به مدت سه هفته از وجود خرید جدیدش بی‌بهره باشد.


البته باشگاه سپاهان تلاش هایی برای تعلیق محرومیت مهاجم خود داشته ولی تا این لحظه به ثمر ننشسته و در فاصله کمتر از 48 ساعت مانده تا دیدار سپاهان برابر سایپا بعید است که به نتیجه برسد.
دیگر مهاجم طلایی پوشان مسعود حسن زاده است که او هم در هفته ی ماقبل پایانی برابر تراکتورسازی با مصدومیت رباط صلیبی روبرو شد و برای بهبودی کامل تا پایان نیم فصل به زمان احتیاج دارد.


با این اوصاف، مهرداد محمدی باید مانند برخی دیدارهای فصل گذشته که به عنوان مهاجم نوک به میدان می رفت، یک‌تنه جور سه مهاجم غایب سپاهان را در خط حمله بکشد.

دیدگاه‌ها