کد خبر : 1429657 | 04 مرداد 1396 ساعت 16:59 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی‌پور: پاس گل های بیشتری می دهم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است امسال تا هفته‌های آخر، لیگ جذابی را تماشا خواهیم کرد.

مهدی‌پور: پاس گل های بیشتری می دهم

مهدی مهدی‌پور در رابطه با مصدومیتش و دوری سه هفته‌ای از فوتبال به "ورزش سه" گفت: در اردوی ترکیه و در بازی دوستانه‌مان بازیکن حریف در دقیقه 90 روی پای من تکل رفت و متاسفانه مچ پایم دچار آسیب‌دیدگی شد. پس از آن ام‌آر‌آی گرفتم و پزشکان گفتند رباط داخلی مچ پایم دچار آسیب‌دیدگی شده و 3 هفته را از میادین دور خواهم بود.


او شرایط ذوب‌آهن را اینطور توصیف می‌کند: شرایط تیم خوب است و تمرین آخرمان را هم بچه‌ها با شادابی و به خوبی پشت سر گذاشتند و به مشهد سفر کردند. ان‎شاءالله لیگ را پرقدرت و خوب شروع کنیم و تا جایی که می‌شود در بازی‌های اولمان بتوانیم امتیازات کامل مسابقات را جمع کنیم.


وی در خصوص حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: امیرخان یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است و از همان روز اول خیلی‌ چیزها از ایشان یاد گرفتیم و مطمئنا حضور ایشان در ذوب‌آهن یکی از عوامل اصلی رسیدن ما به موفقیت‌مان خواهد شد.


مهدی‌پور در پاسخ به سوالی که سپاهان و ذوب‌آهن امسال در جمع مدعیان قهرمانی قرار دارند می‌گوید: درباره سپاهان اطلاع آنچنانی ندارم و نظر خاصی هم در خصوص آنها ندارم اما ذوب‌آهن شرایط خوبی دارد و امسال جز تیم‌های سرحال لیگ هستیم. امیدوارم بتوانیم با موفقیتی که کسب می‌کنیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.


هافبک ذوب‌آهن سیاه‌جامگان را حریف آسان نمی‌داند: ما با اسم تیم‌ها بازی نمی‌کنیم و نمی‌توان اینطور گفت که حالا چون سیاه‌جامگان یا حالا تیم‌هایی که سال گذشته ضعیف بودند امسال از قدرت لازم مقابل حریفانشان بهره نمی‌برند. برای ذوب‌آهن همه بازی‌ها مهم است و هر بازی حکم فینال را دارد. تیم سیاه‌جامگان هم تیم قابل احترامی است و به دور از نتایجی که فصل‌های گذشته گرفتند امسال خوب جمع شدند. بازی با مشهدی‌ها مسابقه اول ماست و تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا 3 امتیاز این مسابقه را کسب کنیم باتوجه به آنکه نمی‌توان سیاه‌جامگان را حریف آسانی دانست.


او درباره حفظ ترکیب اصلی ذوب‌آهن در فصل هفدهم هم اضافه کرد: اینکه شاکله اصلی تیم از سال گذشته حفظ شده سیاست‌هایی است که باشگاه اتخاذ کرده، آنها هر سال سعی بر حفظ بازیکنان سال گذشته و جذب تنها یکی، دو بازیکن در خطوط مورد نیاز دارند تا تیمشان قدرتمندتر از سال پیش شود. این کاری است که آقای آذری و مجموعه باشگاه در پیش گرفته است، کاری حرفه‌ای که خوب هم نتیجه داده است.

وی این فصل را یکی از فصل‌های پرفروغ فوتبال می‌داند و می‌گوید: به اعتقاد من لیگ امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و  اکثر تیم‌ها یکدست هستند. دیگر لیگ تا هفته‌های آخر کم‌فروغ نیست و لیگ هفدهم جذابیت‌های خاص خودش را دارد.


او در پایان درباره قول بهترین پاسور لیگ هم گفت: سال گذشته هافبک دفاعی بودم و این نظر سرمربیان بود اما با این وجود پاس‌ گل‌هایم کم نبود و توانستم باتوجه به پستم خوب ظاهر شوم. در این فصل آقای قلعه‌نویی تصمیم گرفتند از من در فضاهای دیگر نیز در همین پست استفاده کنند و در حمله هم دخیل شوم که خب تا قبل از مصدومیتم هم رضایت کامل از حضورم در این پست داشتند. با این آزادی  عمل آقای قلعه‌نویی می‌توانم پاس‌ گل‌های بیشتری برای همبازیانم ارسال کنم و بیشتر دیده شوم.

 

دیدگاه‌ها