کد خبر : 1429724 | 04 مرداد 1396 ساعت 22:57 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

کیهیل: اگر به مشکل بخورم، با جان تری تماس می‌گیرم

گری کیهیل، کاپیتان جدید چلسی، اعلام کرد که اگر در مسئولیت جدیدش با مشکل مواجه شود، اول از همه با جان تری تماس خواهد کرد.

کیهیل: اگر به مشکل بخورم، با جان تری تماس می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته و با نیمکت نشین شدن جان تری، این کیهیل بود که در بیشتر بازی ها به بازوبند کاپیتانی چلسی را به بازو بست و با جدایی تری، آنتونیو کونته، کیهیل را به عنوان کاپیتان اول آبی ها انتخاب کرد.

 

کیهیل در گفتگو با سایت رسمی باشگاه چلسی گفت:" من در هر باشگاهی که بودم، به نقش کاپیتانی و بازیکنانی که این مسئولیت را برعهده داشتند، توجه می کردم.

 

وقتی در حال رشد بودم، همیشه به باتجربه ترین بازیکنان نگاه می کردم تا ببینم آنها چه کار می کنند و چرا آن کار را انجام می دهند.

 

هیچ الگوی بهتری از جان تری وجود ندارد و من خوش شانس بودم که چندین سال در تیمی بازی کردم که او کاپیتانش بود.

 

1004639

 

من در هر باشگاهی که بودم، چیزهایی از بازیکنان مختلف و کاپیتان ها یاد گرفتم و امیدوارم که این مسئله به من کمک کند اما از نظر سطحی که در آن هستیم، هیچ بازیکن بهتری از جان تری وجود ندارد؛ از این نظر که در چمپیونزلیگ حضور خواهیم داشت و با چنین بازیکنان بااستعدادی هم تیمی هستم.

 

اگر در شرایط دشواری قرار بگیرم، مطمئنم او یکی از اولین کسانی است که تلفنی با او صحبت خواهم کرد.

 

بی تردید این لحظه پرافتخاری در دوران حرفه ای من است. من تا حالا لحظات خوبی داشتم و این اتفاق (انتخاب شدن به عنوان کاپیتان اول چلسی) مطمئنا در بین بهترین لحظات من است."

دیدگاه‌ها