کد خبر : 1429741 | 05 مرداد 1396 ساعت 09:01 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

امسال دنبال بازی مالکانه هستیم

فریبا: آندو و کاوه نباید پای AFC را وسط می‌کشیدند

بهتاش فریبا مدیر فنی استقلال معتقد است که این تیم در آبادان بازی سختی مقابل صنعت نفت در پیش خواهد داشت.

فریبا: آندو و کاوه نباید پای AFC را وسط می‌کشیدند

به گزارش "ورزش سه"، فریبا درخصوص شرایط فعلی استقلال در آستانه شروع لیگ برتر به سوالات پاسخ می دهد.

 

شرایط استقلال 
وضعیت تیم ما خوب است و تمرینات منظمی را همراه با چند بازی دوستانه پشت‌سر گذاشتیم. امیدوارم افت بدنی بازیکنان که حاصل از تمرینات بدنسازی بود، به‌صورت کامل از بین برود و ما بتوانیم شرایط خوبی را در شروع لیگ داشته باشیم.

 

محرومیت 3 بازیکن 
نمی‌دانم استدلال کمیته انضباطی چیست و بهتر است زیاد در این خصوص صحبت نکنم. باشگاه پیگیری‌های لازم را انجام می دهد.

 

وضعیت باقری و اسماعیلی 
در این زمینه باید دکتر نوروزی صحبت کند، ولی فکر می‌کنم شرایط آنها برای همراهی تیم سخت است و احتمالا غایب باشند.

 

وضعیت مگویان
این موضوعی است که توسط باشگاه در حال پیگیری است و بهتر است باشگاه در موردش صحبت کند.

 

جباری مشکل ندارد
مجتبی با استقلال تمرین می‌کند و از نظر من شرایط خوبی دارد. به هر حال در مورد این جزئیات و مسائلی که در این چند روز مطرح شد باید کادر فنی مسائل را در نظر بگیرد، ولی ما امیدواریم که مجتبی در فصل جاری به استقلال کمک کند. او به همراه مهدی قائدی قرار بود از زانویشان ام‌آرآی بگیرند که این کار را هم انجام داده‌اند.


اقدام رضایی و  آندو
در اینکه بازیکن باید حقش را بگیرد شکی نیست ولی تیموریان و رضایی نباید پای AFC را وسط می‌کشیدند. ما اینجا خودمان کمیته انضباطی داریم که می تواند پیگیر مشکل‌شان باشد. در ضمن آنها می توانستند این کار را یک ماه دیگر انجام دهند. خیلی از استقلالی‌ها طلب دارند اما شکایت نکردند. مگر ما طلب نداریم، مگر مظلومی، مرفاوی و خیلی های دیگر طلب ندارند؟

 

شانس قهرمانی استقلال
استقلال هدفی جز قهرمانی ندارد، ولی طبیعتا لیگ امسال لیگ بسیار سختی خواهد بود. تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب‌آهن و سایپا می‌توانند در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.

 

بازی با صنعت نفت 
ما بازی سختی درپیش داریم، چون جدا از مسائل فنی باید با گرمای آبادان هم بجنگیم. دمای هوا بین 40 تا 45درجه خواهد بود و این کار ما را سخت می‌کند، ولی ما هدفی جز برد در آبادان نخواهیم داشت. باید لیگ را خوب شروع کنیم و این برایمان مهم است.

 

بازی مالکانه
ما امسال با توجه به خریدهایی که انجام دادیم و همچنین با توجه به تفکرات کادر فنی، دنبال بازی مالکانه هستیم و می خواهیم تهاجمی تر بازی کنیم. اگر هم پارسال اقتصادی بازی می کردیم به خاطر شرایط خاص تیم بود که در ابتدای لیگ نتیجه نگرفتیم. امسال نفراتی هم که جذب کردیم در زیبا بازی کردن استقلال نقش خواهند داشت.

دیدگاه‌ها