کد خبر : 1429748 | 05 مرداد 1396 ساعت 08:10 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی یووه مقابل پاری سن ژرمن در دقایق پایانی

دو تیم یوونتوس و پاری سن ژرمن در رقابت های ICC در آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند که یووه موفق شد 3-2 حریف خود را شکست دهد.

پیروزی یووه مقابل پاری سن ژرمن در دقایق پایانی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آلگری که پس از فروش بونوچی، به شدت تحت فشار هستند که بار دیگر قدرت خود را ثابت کنند، موفق شدند با ارائه یک نمایش خوب، پاری سن ژرمن را شکست دهند و گامی دیگر رو به جلو بردارند.  بازی بین دو تیم با برتری یوونتوس شروع شد. آنها از ابتدا بر بازی مسلط تر بودند و توان ایجاد موقعیت را از همان ابتدا داشتند. تا جایی که روی یک و دو خوب ایگواین و دیبالا، مهاجم سابق رئال مادرید صاحب موقعیت خوبی شد و توانست دروازه آرولا، گلر پاری سن ژرمن را باز کند. تلاش های دو تیم تا پایان دو نیمه نتیجه نداشت و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. پاری سن ژرمن 8 تعویض انجام داد و یووه نیز با 10 مهره جدید پا به میدان گذاشت.

 

1211402

 

 

با این حال در شروع نیمه دوم ، پاری سن ژرمن بهتر از یووه ظاهر شد و گونزالو کودس موفق شد گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساند. پس از گل تساوی، پاری سن ژرمن فشار زیادی به دروازه حریف وارد کرد و بوفون مجبور شد چند واکنش خوب مقابل ضربات دی ماریا، کورزاوا و خسه داشته باشد. در نهایت بر خلاف جریان بازی، مارکیزیو موفق شد بار دیگر یووه را پیش بیندازد ولی این برتری تا دقیقه 80 دوام یافت، جایی که خاویر پاستوره بار دیگر کار را به تساوی کشاند.

 

با این حال روند تساوی به نفع پاری سن ژرمن پیش نرفت و در دقیقه 89 یک ضربه پنالتی به خاطر خطای کیمپمبه روی کین اعلام شد و ضربه پنالتی توسط مارکیزیو به گل تبدیل شد تا هافبک یووه که در نیمه دوم به میدان آمده بود، بسیار درخشان ظاهر شود و دو گل در این پیروزی برای تیمش به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها