کد خبر : 1429971 | 05 مرداد 1396 ساعت 22:33 | 73.7K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: پرسپولیس مدعی قهرمانی آسیاست

سرمربی فولاد خوزستان مسؤولیت شکست برابر پرسپولیس را می‌پذیرد اما معتقد است این تیم پتانسیل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

پورموسوی: پرسپولیس مدعی قهرمانی آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی برابر پرسپولیس گفت: ابتدا می‌خواهم از هوادارانی که بیش از یک هزار کیلومتر را برای تماشای این مسابقه طی کردند و از اهواز به تهران آمدند عذرخواهی کنم؛ تماشاگرانی که در این مدت در گرمای 60 درجه اهواز از ما حمایت کردند و امروز هم مسیر طولانی‌ای آمدند ولی متاسفانه شکست خوردیم و شرمنده هواداران شدیم.


او ضمن تبریک به پرسپولیسی‌ها ابراز کرد: این تیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد و از دو بعد نسبت به ما جلوتر بود؛ فولاد تغییرات بسیار زیادی در این فصل داشت و از سوی دیگر ما قبل از این مسابقه چهار بازیکن اصلی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و متاسفانه از دقیقه 75 به بعد نیز که حریف 10 نفره شد، قصد داشتیم از فرصت استفاده کنیم اما دو نفر از بهترین بازیکنان ما مصدوم شدند.


سرمربی فولاد اضافه کرد: باخت برعهده من مربی است؛ از زحمات تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم و امیدوار هستم با تلاش و غیرت بیشتر این باخت را جبران کنند.


پورموسوی درباره استفاده از جوانان در ترکیب فولاد گفت: نمی‌خواهم خودم را پشت این داستان که از بازیکنان جوان استفاده کردم مخفی کنم ولی واقعیت این است برخی بازیکنان ما برای بار اول در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند و 15 تا 20 دقیقه اول با طراوت و جدیت لازم بازی نکردند؛ برای نیمه دوم واقعا برنامه داشتیم ولی گل زودهنگام شیرازه تیم را از هم برهم زد.


او عنوان کرد: واقعیت این است پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد، به این قضیه شک نکنید و مطمئن باشید از روی احساس این حرف  را نمی‌زنم؛ ما در این مدت تغییرات زیادی داشتیم ولی سعی کردیم هماهنگی لازم را به وجود بیاوریم اما متاسفانه 10 روز قبل پیمان شیرزادی و امیر زلیکانی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم؛ پاداش بازی امیدهای ایران هم مصدومیت سینا مریدی بود و سینا مریدی نیز دو روز قبل سرماخوردگی شدید پیدا کرد؛ طبیعی بود آمدن چهار بازیکن جدید نحوه بازی ما را تغییر دهد.


سرمربی فولاد تصریح کرد: قبول دارم بچه‌های ما آنطور که باید بازی نکردند ولی مسؤولیت با من است و سعی می‌کنیم در هفته‌های بعد بهتر کار کنیم.

دیدگاه‌ها