کد خبر : 1430315 | 07 مرداد 1396 ساعت 11:59 | 103.5K بازدید | 0 دیدگاه

کمیته انضباطی قاطعانه اجرای آیین‌نامه را اعمال می‌کند

واکنش ساکت به صحبت‌های سرمربی استقلال

دبیرکل فدراسیون فوتبال به اظهارات علیرضا منصوریان بعد از بازی با نفت آبادان واکنش نشان داد.

واکنش ساکت به صحبت‌های سرمربی استقلال

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از بازی استقلال و نفت آبادان که با شکست آبی پوشان پایتخت همراه شد، علیرضا منصوریان در نشست خبری به شدت علیه محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال موضع گرفت و صحبت های تندی را انجام داد. این صحبت ها با واکنش ساکت همراه شده است.


دبیرکل فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: «مربیان در رده های مختلف باید به قوانین جاری و ساری توجه ویژه‌ای داشته باشند و حداقل یک بار به شکل جدی مقررات داخلی را مطالعه کنند. برای مثال رییس کمیته انضباطی حدود یک ماه قبل موضوعی را به صورت دقیق درباره مقررات مصوب و لازم الاجرا در زمینه حضور بازیکنان دعوت شده به تیم های ملی مطرح می کند اما این موضوع از دید بسیاری دور می ماند و این، خود سبب ساز اتفاقات بعدی می شود.»


ساکت افزود: «اراده فدراسیون فوتبال،حمایت جدی از تیم های ملی است.قرار نیست ما در عرصه های بین المللی تیم هایمان دچار چالش شوند.در سه ماه تابستان، 2740 نفر به مرکز ملی فوتبال می آیند تا در اردوهای ملی شرکت کنند.همه این ها در راستای این است که فوتبال ملی در کنار باشگاه ها موفق باشد.فدراسیون فوتبال نگاه قانونی را نسبت به موضوعات دارد و اگر پیش تر اغماض می شده مورد انتقاد قرار می گرفته است. لذا بنا به تصریح هیات رییسه فدراسیون، کمیته انضباطی قاطعانه اجرای آیین‌نامه را  اعمال می‌کند.»

دیدگاه‌ها