کد خبر : 1430351 | 07 مرداد 1396 ساعت 13:55 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: دیگر نمی‌خواهیم بازیکنی بفروشیم

زیدان، سرمربی رئال مادرید مدعی شد که نمی‌خواهد بازیکنی دیگر از تیمش جدا شود.

زیدان: دیگر نمی‌خواهیم بازیکنی بفروشیم

به گزارش "ورزش سه"، شایعه جدایی گرت بیل در هفته های اخیر شنیده می‌شود و بعد از صحبت های روز گذشته زیدان که گفته بود نمی‌تواند فیکس شدن بازیکنی را تضمین کند، این شایعه قوت یافت. با این حال ایجنت بیل در مصاحبه اخیر خود گفت که این شایعه احمقانه است و بیل در رئال ماندنی خواهد بود. تا به اینجا دانیلو، موراتا، په په و خامس از جمع سپیدپوشان جدا شده اند و حال زیدان نیز تاکید کرد که نمی‌خواهد بازیکن دیگری را به فروش برساند.

 

1211932

 

 

او گفت:" من در این رابطه کاملا آرامم و از تیمی که در اختیار دارم راضی هستم. ما بهترین ها را در اختیار داریم، فصل قبل عالی بودیم و می‌خواهیم همان روند را تکرار کنیم. تیم ما فوق العاده است و نمی‌خواهیم تغییری در آن بدهیم.  تنها رونالدو در پیش فصل با ما نیست ولی می‌دانیم که سال سختی خواهد بود. همه می‌خواهند پیروز باشند و برای ما، این موضوع فصل را زیباتر خواهد کرد."

 

زیدان درباره رونالدو گفت:" اینکه کریستیانو برای ال کلاسیکو فردا با ما نیست من را ناراحت نمی‌کند. او باید از تعطیلاتش بهترین استفاده را ببرد. باقی بازیکنان آماده هستند."

 

زیزو درباره انتقال احتمالی نیمار به پاری سن ژرمن که موجب تضعیف رقیب اصلی آنها خواهد شد گفت:" ما خیلی به خارج باشگاه نگاه نمی‌کنیم. او بازیکن خیلی خوبی است و نیازی نیست که به حریفان چنین چیزهایی را بگوییم. آنها همیشه بزرگترین رقیب رئال بوده اند. بازی فوق العاده ای خواهد بود. مهم ترین مساله برای ما این است که خوب بازی کنیم. از نتیجه بازی با سیتی ناراحتیم و می‌خواهیم بهتر کار کنیم."

 

دیدگاه‌ها