کد خبر : 1430394 | 07 مرداد 1396 ساعت 15:58 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

گل زودهنگام ما شرایط بازی را تغییر داد؛

قاسمی‌نژاد: ما موقعیت داشتیم، پیکان مالکیت

امین قاسمی نژاد وینگر تیم پدیده می گوید که موقعیت های آنها نسبت به تیم میزبان بیشتر بوده ولی پیکان در ایجاد مالکیت، تیم برتر میدان بوده است.

قاسمی‌نژاد: ما موقعیت داشتیم، پیکان مالکیت

امین قاسمی نژاد مهاجم تیم پدیده که روز گذشته در اولین دیدار خود موفق به گلزنی برابر پیکان شد، در مورد نتیجه ی تساوی در اولین گام لیگ هفدهم به "ورزش سه" گفت: ما قطعا برای سه امتیاز به تهران آمده بودیم؛ با این حال بیرون از خانه بازی کردیم و با توجه به شرایط بدنی که در ابتدای فصل داشتیم، فکر می کنم نتیجه بد نبود. یک پنالتی هم از ما گرفتند و به هر حال بازی با تساوی تمام شد.


وینگر تیم پدیده در مورد گلزنی خود در اولین دیدار که به عنوان سریعترین گل لیگ هفدهم نیز شناخته می شود، ادامه داد: خدا را شکر می کنم که در اولین دیدار موفق شدم گل بزنم؛ ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و خیلی هم زود به گل رسیدیم و شرایط بازی تغییر کرد؛ در ادامه بیشتر به دنبال حفظ نتیجه بودیم و شاید اگر دیرتر به گل می رسیدیم، شرایط به کلی تغییر می کرد.  چون تیم پیکان نسبت به ما موقعیت های آنچنانی نداشت ولی مالکیت آنها از ما بهتر بود و این هم با توجه به اینکه در خانه ی حریف بازی می کردیم، طبیعی بود. 


هافبک تهاجمی فصل گذشته ی ماشین سازی در مورد ارزیابی خود از لیگ هفدهم می گوید: فعلا به نظرم نمی توان نظر قاطعی داد که کدام تیم بهتر است ولی پرسپولیس خیلی خوب عمل کرد و نشان می دهد از سال گذشته هم بهتر شده اند. ما هم رفته رفته شرایط خوبی پیدا می کنیم. این اولین دیداری بود که ما مالکیت کمتری نسبت به تیم حریف داشتیم. قطعا در آینده بهتر می شویم و نتیجه های مطلوبی هم می گیریم. 


قاسمی نژاد در مورد بازی این هفته مقابل سپاهان افزود: بازی سختی مقابل سپاهان داریم و امیدوارم نتیجه ی خوبی مقابل این تیم کسب کنیم.


بازیکن پدیده در خصوص اینکه دیدار بعدی آنها در ورزشگاه امام رضا برگزار می شود یا خیر، توضیح داد: نمی دانم ولی امیدوارم بتوانیم در این ورزشگاه بازی کنیم؛ ما یکبار در این ورزشگاه تمرین کردیم و شرایط فوق العاده ای دارد؛ حیف است این همه هزینه برای ساخت ورزشگاه انجام شده ولی بدون استفاده باقی مانده است.

دیدگاه‌ها