کد خبر : 1430406 | 07 مرداد 1396 ساعت 16:27 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

سالاروند: پارس جم پدیده امسال لیگ می‌شود

فرشاد سالاروند بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم معتقد است تیمش امسال پدیده خواهد شد.

سالاروند: پارس جم پدیده امسال لیگ می‌شود 

سالاروند در خصوص بازی هفته ابتدایی و باتوجه به اولین حضور پارس جنوبی در لیگ‌برتر به ورزش سه گفت: بازی خوب و جانداری مقابل گسترش داشتیم، هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز مقابل همدیگر حاضر شده بودند ولی ما در نهایت با تلاش بچه‌ها و تفکرات فنی توانستیم پیروز میدان باشیم و امتیازات این بازی را از آن خود کنیم. 


وی در ادامه گفت: ما در اکثر تمریناتمان طبق نظر آقای تارتار بیشتر تمرینی که در دستور کار ما قرار دارد گلزنی است. از اینکه توانستیم در هفته اول و مقابل گسترش بازی را پرگل ببریم، حاصل زحمات چند هفته‌ای کادرفنی و بازیکنان پارس است که به خوبی توانستند دستورات را در زمین اجرایی کنند. 


او شرایط بازی هفته دوم تیمش را مساعد می‌داند با وجود آنکه پیکان را حریف آسانی نمی‌داند: بازی با پیکان، یک بازی سخت است چون آنها مربی بافکر و باهوشی مثل مجید جلالی را بالای سر خود دارند که کمی کار ما را سخت خواهد کرد ولی ما در زمین خودمان بازی داریم و با حضور هوادارانمان می‌توانیم برنده بازی شویم. 


سالاروند درباره کار کردن با تارتار می‌گوید: آقای تارتار مربی فوق‌العاده باهوش و کاربلدی است و او از نظر فنی عالی است. از اینکه امسال زیرنظر ایشان فوتبال بازی می‌کنم افتخار می‌کنم. 


هافبک پارس جنوبی جم با نگاهی متفاوت تیمش را پدیده این فصل می‌داند و می‌گوید: روزی که در جمع پارس جنوبی‌ها حاضر شدم گفتم که این تیم امسال پدیده خواهد شد و امیدوارم تا پایان لیگ پیش‌بینی‌ام درست از آب در بیاید. البته برای پدیده شدن باید تلاش کرد و به همین راحتی نمی‌توان پدیده بود. پارس جنوبی جم پتانسیل چنین مقامی را دارد و امیدوارم همین‌طور هم شود.

دیدگاه‌ها