کد خبر : 1450423 | 07 مرداد 1396 ساعت 17:25 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد عجیب و غریب بادامکی در افتتاحیه لیگ

حسین بادامکی هافبک تیم سیاه‌جامگان با گلزنی مقابل ذوب آهن، تعداد دیدارهای افتتاحیه ای که در آنها موفق به گلزنی شده است را به عدد چهار رساند.

رکورد عجیب و غریب بادامکی در افتتاحیه لیگ

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی در افتتاحیه ی لیگ برای سیاه جامگانی‌ها بهترین بازیکن میدان بود و علاوه بر تاثیر مستقیم در گل اول این دیدار، به زیبایی هر چه تمام تر با یک شوت پای راست از پشت محوطه ی جریمه، دروازه رشید مظاهری را برای دومین بار در دقیقه 90 باز کرد، تا مشکی پوشان دست خالی از اولین دیدار خود خارج نشوند.


البته این اولین گل حسین بادامکی در دیدارهای افتتاحیه تیمش در اولین هفته‌ی لیگ نبود؛ بادامکی به استثنای دیدار هفته‌ی اول لیگ هفدهم برابر ذوب آهن، در سه دیدار افتتاحیه‌ی دیگر هم گلزنی کرده است.
سال‌ها پیش که بادامکی با درخشش در تیم ابومسلم خراسان به پرسپولیس پیوسته بود، در افتتاحیه لیگ سال 85 موفق شد، گل اول پرسپولیسی ها را در مقابل تیم فصل گذشته‌ی خود در دیداری به ثمر برساند که در نهایت با نتیجه ی 3 بر 2 به سود سرخپوشان خاتمه یافت.


گل بعدی حسین بادامکی باز هم در زمان حضور او در پرسپولیس رقم خورد و این تیم در مقابل ملوان بندرانزلی در سالی که حمید استیلی هدایت این تیم را بر عهده داشت، با نتیجه ی 1 بر 1 متوقف شد؛ گل پرسپولیس در این دیدار توسط حسین بادامکی به ثبت رسید.


دو گل بعدی حسین بادامکی با پیراهن دو تیم مشهدی رقم خورد؛ این هافبک کهنه کار در لیگ پانزدهم و در افتتاحیه ی لیگ موفق شد در تساوی 2 بر 2 مقابل پرسپولیس در اولین دیدار لیگ پانزدهم، زننده ی یکی از گل های تیمش باشد.


حسین بادامکی که همچنان به فوتبال خود در سطح اول فوتبال ایران ادامه می دهد، در مقابل تیم ذوب آهن تاثیرگذارترین بازیکن تیمش بود و ادامه‌ی این روند می تواند کمک بزرگی برای شاگردان میثاقیان باشد که در این فصل با کمبود بازیکن با تجربه، شرایط آسانی پیش رو ندارند.

دیدگاه‌ها