کد خبر : 1450468 | 07 مرداد 1396 ساعت 19:47 | 149K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون فوتبال کوتاه آمد؛

محرومیت سه بازیکن استقلال لغو شد

وب‌سایت باشگاه استقلال تهران خبر از لغو محرومیت سه بازیکن این تیم داد که اولین دیدار لیگ هفدهم را به دلیل عدم حضور در اردوی تیم امید از دست دادند.

محرومیت سه بازیکن استقلال لغو شد

به گزارش ورزش سه "ورزش سه"، سید مجید حسینی، امید نورافکن و مهدی قائدی سه ملی پوش امید تیم استقلال تهران بودند که به دلیل همراهی نکردن تیم امید در رقابت های جام ملت های آسیا رده‌ی امید، با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از حضور در مسابقات باشگاهی محروم شدند.


این موضوع از همان ابتدا با واکنش باشگاه استقلال و ناراحتی هواداران این تیم همراه شد؛ اما به هر ترتیب استقلالی ها نتوانستند از سه بازیکن جوان خود در افتتاحیه لیگ هفدهم استفاده کنند.


شکست استقلال در اولین گام مقابل صنعت نفت آبادان سبب شد تا علیرضا منصوریان سرمربی آبی پوشان در کنفرانس خبری پس از این دیدار به شدت نسبت به محرومیت بازیکنانش اعتراض کند که بعد از این نشست مطبوعاتی، خبر احضار او به کمیته اخلاق نیز شنیده شد؛ با این حال با ورود تاج و افتخاری به ماجرا این مسئله فیصله پیدا کرده است.


دقایقی پیش سایت باشگاه استقلال در اینباره چنین خبر داد:
« در دیدار امروز صبح سیدرضا افتخاری و مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، پیرامون تصمیمات اتخاذ شده توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت سه بازیکن تیم ملی امید استقلال بحث و تبادل نظر به عمل آمد و مقرر گردید، با توجه به اینکه در حال حاضر 8 بازیکن رده های پایه استقلال در اردوی آمادگی تیم‌های ملی بسر می برند و باشگاه استقلال نهایت همکاری را با فدراسیون فوتبال مبذول داشته است با دستور ریاست محترم فدراسیون فوتبال محرومیت سه بازیکن امید استقلال لغو و از ارجاع پرونده آقای منصوریان به کمیته اخلاق خودداری به عمل آید.»

دیدگاه‌ها