کد خبر : 1450614 | 08 مرداد 1396 ساعت 15:12 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

رضاوند: بی‌تجربه نبودیم سپاهان را می‌بردیم

آرش رضاوند بازیکن سایپا و هافبک فصل گذشته نفت می‌گوید فدراسیون نباید اجازه دهد تیم‌هایی مثل نفت که هرسال با بدهکاری بازیکن می‌گیرند و این بدهکاری‌شان سال به سال افزایش می‌یابد در لیگ حضور پیدا کنند.

رضاوند: بی‌تجربه نبودیم سپاهان را می‌بردیم 

رضاوند درباره نتیجه تساوی مقابل سپاهان به "ورزش سه" گفت: بازی خوبی مقابل سپاهان داشتیم اگرچه سپاهان همیشه خوب است و شخصیت قهرمانی دارد. تیم ما جوان و کم تجربه است و اگر کمی تجربه چاشنی این بازی می‌کردیم برنده مسابقه می‌شدیم. 


وی در ادامه افزود: سپاهان در این بازی موقعیت‌های خوبی داشت و من معتقدم ما نباید بعد از به ثمر رساندن گل انقدر زود گل می‌خوردیم، ما همانطور که گفتم اسیر بی‌تجربگی شدیم که امیدوارم این اتفاق در بازی‌های بعدی‌مان دیگر تکرار نشود.


او نظرش را در خصوص لیگ امسال اینطور بیان می‌کند: امسال لیگ خوب و تیم‌های پرقدرتی  داریم و این موضوع از همین هفته اول مشهود است. به طور مثال نمی‌توان گفت چون صنعت استقلال را برده می‌تواند سایپا را شکست دهد یا اگر گسترش 4 گل از پارس دریافت کرده است دیگر نمی‌تواند نتایج خوبی در لیگ داشته باشد. 


رضاوند در ادامه درباره مصاف هفته آینده‌شان با صنعت خاطرنشان کرد: صنعت تیم خوبی است اما اینکه آنها استقلال را شکست دادند چیزی غیرعادی نبود چون اکثر تیم‌ها مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه بالایی دارند و همین امر باعث می‌شود تا آنها هر چه در توان دارند مقابل سرخابی‌ها بگذارند. البته نباید فراموش کرد که شرایط آب‌وهوایی آبادان هم به ضرر استقلالی‌ها شد و آنها نتوانستند نتیجه را به نفع خودشان تغییر دهند. 


هافبک فصل گذشته نفت درباره وصول شدن مطالباتشان می‌گوید: من نمی‌دانم فدراسیون چرا اجازه می‌دهد تیم‌هایی مثل نفت که سال به سال بدهی‌هایشان بیشتر می‌شود و نمی‌توانند حق و حقوق بازیکنانشان را پرداخت کنند تیم‌داری کنند. شرایط بدهکاری نفت با استقلال و پرسپولیس فرق می‌کند، پشت سر سرخابی‌های پایتخت هواداران بی‌شماری قرار دارد و اگر چنین اتفاقی در تیمشان رخ دهد آنها با حمایت هوادارانش به راحتی این مشکل را حل می‌کند اما نفت 2 سال است با مشکلات مالی مواجه است و نمی‌تواند از پس همین مبلغ کمی که بدهکار است بربیاید، آنها هر سال تیم‌داری می‌کنند و مبلغ بدهی‌شان را بیشتر.

دیدگاه‌ها