کد خبر : 1450666 | 08 مرداد 1396 ساعت 18:12 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

منتظر نامه اخراج هستیم

اختر: فریبا حق ندارد در مورد مگویان صحبت کند

مدیربرنامه‌های مدافع ارمنستانی استقلال گفت که بهتاش فریبا نباید در مورد موضوع جدایی یک بازیکن صحبت می‌کرده چراکه این مساله در حیطه اختیارات او نیست.

اختر: فریبا حق ندارد در مورد مگویان صحبت کند

ادموند اختر در مورد اینکه امروز بهتاش فریبا اعلام کرده است که مگویان با تصمیم کادرفنی در لیست مازاد استقلال قرار گرفته است هم گفت: من می‌گویم آقای فریبا چه کاره هستند که در مورد حکم اخراج مگویان صحبت می‌کنند؟ آقای فریبا برای من عزیز هستند اما من فکر می‌کنم این موضوع در حیطه اختیارات ایشان نیست که خیلی راحت در مورد آن صحبت می‌کنند.
او ادامه داد: اگر امروز کادرفنی این تصمیم را گرفته است، من 3 ماه پیش گفتم که از حضور مگویان در لیست مازاد استقبال می‌کنم به شرط آنکه باشگاه مطالباتش را بدهد. من که از همان اول گفتم که حاضریم او جدا شود و این حرف را دقیقا بعد از بازی با العین به مسئولان زدم. 


مدیربرنامه‌های مگویان در مورد جدایی این بازیکن می‌گوید: مگر نمی‌گویید فوتبال حرفه‌ای شده است؟ پس باید قوانین حرفه‌ای آن را هم اجرا کنیم. کادرفنی استقلال دوست و برادر من هستند اما قطعا باید مگویان تکلیفش روشن شود همانطور که من 3 ماه پیش گفتم از حضورش در لیست مازاد استقبال می کنم.


وی افزود: من 4 روز پیش جلسه ای با آقایان نصرالله عبداللهی و توفیقی داشتم و در آنجا اعلام کردم که یک ماه پیش اگر مطالبات مگویان را می‌دادند قرارداد او را فسخ می‌کردیم اما حالا که پیشنهادی ندارد حتی اگر مطالباتش را هم بدهند این قرارداد را فسخ نمی‌کنیم. من از اول ماجرا را به نفع استقلال نگاه کردم و مطمئن باشید از خیلی از آقایان که ادعای این موضوع را دارند استقلالی‌تر هستم. شما بگویید دیگر باید برای استقلال چه کار کنم؟ 


اختر در مورد شرط جدیدش برای فسخ قرارداد مگویان می‌گوید: ما هیچ شرطی نداریم و طبق قانون رفتار می‌کنیم. فردا جلسه‌ای با آقای توفیقی دارم و منتظر هستیم ایشان نامه حضور مگویان در لیست مازاد را به ما بدهد که در این صورت استقلال نه تنها باید مطالبات او را بدهد بلکه باید تمام قرارداد این فصلش را هم پرداخت کند. قرارداد ما سالم و شفاف است و فکر می‌کنم جای حرف و حدیثی در آن باقی نمی ماند.


او در پایان گفت: این را هم باید بگویم که از فردا پرونده مگویان در اختیار مدیر برنامه های خارجی اش قرار می گیرد و اگر اتفاقی برای باشگاه استقلال افتاد چیزی را از چشم من نبینند.

دیدگاه‌ها