کد خبر : 1450720 | 08 مرداد 1396 ساعت 21:41 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

ناظم الشریعه:

نایب قهرمانی گیتی‌پسند زنگ خطر برای ایران است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: فینال امروز دقیقا نشان داد که فوتسال شرق آسیا در حال توسعه و پیشرفت است و این موضوع واقعا زنگ خطری برای فوتسال ایران است.

نایب قهرمانی گیتی‌پسند زنگ خطر برای ایران است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سیدمحمد ناظم‌الشریعه بعد از نائب قهرمانی گیتی‌پسند در جام قهرمانی فوتسال باشگاه‌های آسیا گفت: اول جا دارد از سرمربی خوب این تیم علی افضل و سایر بازیکنان این تیم خسته نباشی بگویم و بابت نائب قهرمانی تبریک عرض کنم. همانطور که مشاهده نمودید تمام بازیکنان و کادر فنی در این بازی زحمات خود را کشیده بودند.

 

وی در ادامه گفت: درست است امروز ما بازی را واگذار کردیم اما چیزی از ارزش‌های کادر فنی و بازیکنان این تیم کم نشده بالاخره ورزش است یک سرش برد است و یک سرش باخت. 

 

سرمربی تیم ملی گفت: اما امروز روز خوبی برای فوتسال ما نبود و همانطور که مشاهده کردید تیم‌های فوتسال شرق آسیا در حال توسعه و پیشرفت هستند و بازی امروز واقعا زنگ خطری را برای فوتسال ما به صدا درآورد. الان 2 سال است تیم‌های تایلندی در جام باشگاه‌ها قدرت نمایی می‌کنند اما تیم‌های ایرانی یا در مرحله نائب قهرمانی و یا از دور مسابقات حذف می‌شوند و چند سال است نتوانستیم قهرمان شویم.

 

وی افزود: اگر نتوانیم این نقاط ضعف را برطرف کنیم قطعا در آینده نه چندان دور فوتسال ما دچار مشکل می‌شود. 

 

ناظم‌الشریعه گفت: الان تایلند، ژاپن، ازبکستان و .... شما ببینید چقدر در فوتسال دارند هزینه می‌کنند و در حال توسعه و زیر ساخت‌های خود در کشورشان هستند. شکست امروز واقعا زنگ خطری بود که به صدا درآمد و مطمئن باشید همه ما فوتسالی‌ها و مسئولین این رشته هر چه زودتر باید چاره‌ای بیندیشیم والا فوتسال ما نه تنها پیشرفت نمی‌کند بلکه تمام عناوین خود را هم از دست می‌دهد.

 

دیدگاه‌ها