کد خبر : 1450810 | 09 مرداد 1396 ساعت 09:01 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌‌توانم پیش‌بینی کنم مربی خوبی می‌شوم یا خیر

عقیلی: در ایران با بازیکنان مثل برده رفتار می‌کنند

هادی عقیلی مدافع سابق تیم ملی و سپاهان این روزها در کلاس مربیگری شرکت می‌کند.

عقیلی: در ایران با بازیکنان مثل برده رفتار می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، عقیلی بعد از خداحافظی از دنیای بازی، حالا در مسیر جدیدی قرار دارد و امیدوار است که در مربیگری هم روزهای خوبی را تجربه کند. با عقیلی در مورد شرایط این روزهای خودش صحبت کردیم که او به سوالات پاسخ داد.

 

در ارومیه هستم
از عقیلی در خصوص شرایط این روزهایش سوال می‌کنیم که او می‌گوید:« در حال حاضر در ارومیه هستم. فصل گذشته که آن مشکلات ایجاد شد در کلاس‌های C‌ شرکت کردم و الان هم در ارومیه کلاس‌های B آسیا را پشت سر می‌گذارم. در اردیبهشت که خداحافظی کردم تصمیم گرفتم که در کلاس‌ها شرکت کنم. از فوتبالیست‌های سابق هم نفراتی مثل سالک جباری، تقی‌زاده و ابراهیمیان حضور دارند.»
از عقیلی می پرسیم که آیا مربی خوبی خواهد شد که او می‌گوید:« وقتی یک غذا اماده نیست نمی توان در مورد مزه‌اش نظر داد.من نمی‌‌توانم پیش‌بینی کنم مربی خوبی می‌شوم یا خیر.در آینده همه چیز مشخص خواهد شد.»

 

موضوع طلب از سپاهان
عقیلی که سال گذشته با سپاهانی‌ها دچار چالش شد مثل خیلی از بازیکنان فوتبال ایران، از باشگاهی که در ان بازی می کرده طلب‌کار است.از عقیلی می پرسیم که چقدر از سپاهان طلب دارد و او می گوید: من از سپاهان طلب دارم ولی نمی گویم چقدر طلب دارم. دوست هم ندارم زیاد در این خصوص صحبت کنم.

 

بی‌خبری از محرم
عقیلی در شرایطی در ارومیه مشغول پشت سر گذاشتن کلاس‌های مربیگری است که همبازی سابق او یعنی محرم نویدکیا هم در کلاس های مربیگری شرکت کرده است. از او می پرسیم که آیا از همبازی سابقش خبر دارد و عقیلی در این خصوص می گوید: من از محرم خبری ندارم و در این مدت صحبتی با هم نداشتیم.

 

برده‌داری در فوتبال
از عقیلی در خصوص بحث طلب مربیان و بازیکنان از باشگاه‌های مختلف سوال می کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: متاسفانه برخی مسائل در فوتبال ایران باب شده که بسیار تاسف‌آور است. وقتی باشگاه‌ها با بازیکنان قرارداد می‌بندند، در هیات مدیره خودشان می‌دانند که بازیکن 20 درصد از قراردادش را دریافت نخواهد کرد، در ضمن آنها بازیکنان را بدون قانون جریمه می‌کنند تا باز هم بخشی از پول بازیکنان را ندهند.این در حالی است که بازیکنان با مشکلات مالیاتی هم مواجه می‌شوند.متاسفانه در فوتبال ایران با بازیکنان مثل برده رفتار می‌شود و قانون برده‌داری حاکم است.

دیدگاه‌ها