کد خبر : 1450866 | 09 مرداد 1396 ساعت 12:56 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار عجیب در کاندیداهای بخش پایانی مراسم برترین‌ها

طارمی در دریافت توپ طلا دبل کرد(عکس)

مهاجم تیم پرسپولیس در حالی بازیکن برتر فصل شانزدهم فوتبال ایران شد که دوره قبل نیز این جایزه را برده بود.

به گزارش "ورزش‌سه"، مراسم معرفی برترین های فوتبال ایران در لیگ شانزدهم در حالی شب گذشته برگزار شد که سومین دوره خود را پشت سر می گذاشت. مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بعد از پایان لیگ چهاردهم فوتبال برای نخستین بار تصمیم به برگزاری مراسم انتخاب برترین ها گرفتند و همان موقع این مراسم برگزار شد.


در نخستین دوره ای که مراسم برترین ها برگزار شد، قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن به واسطه عملکرد خوبش در این تیم جایزه مرد سال فوتبال ایران را به خود اختصاص داد. بعد از آن دو دوره دیگر شاهد برگزاری مراسم برترین ها بودیم و نکته قابل توجه انتخاب مهدی طارمی در هردو دوره به عنوان مرد سال فوتبال ایران بود.

 

1232397


آقای گل لیگ برتر ایران در دو فصل گذشته به واسطه عملکرد خوبش در مراسم برترین ها نیز دبل کرد و دو توپ طلا را به خانه برد. 


مساله جالب دیگر در مراسم شب گذشته یکسان بودن کاندیداهای انتخاب مرد سال فوتبال ایران بود. دیشب هم مانند مراسم برترین های لیگ پانزدهم سیدجلال حسینی، مهدی طارمی و امید ابراهیمی کاندیداهای بخش پایانی مراسم بودند که در هردو سال طارمی این جایزه را برد. البته حسینی در سال گذشته به واسطه حضور در نفت تهران بین کاندیداها قرار گرفته بود.


علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس نیز برای دومین بار جایزه برترین دروازه بان فوتبال ایران را به خودش اختصاص داد. او در اولین دوره برگزاری مراسم در حالی که پیراهن نفت تهران را برتن می کرد هم برنده جایزه برترین دروازه بان فصل فوتبال ایران شده بود. 

 

 

(عکس: امیرحسین خیرخواه)

دیدگاه‌ها