کد خبر : 1450919 | 09 مرداد 1396 ساعت 16:10 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

60 درصد از قراردادم از نفت باقی مانده

قاضی: مقابل سپاهان به دنبال پیروزی خواهیم بود

مهاجم پدیده مشهد معتقد است که حق آنها برابر پیکان بیش از تساوی بود و امیدوار است مقابل سپاهان اولین پیروزی فصل نصیب‌شان شود.

قاضی: مقابل سپاهان به دنبال پیروزی خواهیم بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد قاضی که در این فصل با جدایی از نفت تهران به جمع شاگردان رضا مهاجری در پدیده مشهد پیوسته، در خصوص هفته اول برابر پیکان گفت: بازی خوبی مقابل پیکان انجام دادیم و تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و به گل هم رسیدیم ولی در ادامه شرایط جوری رقم خورد که کار به تساوی کشیده شود و متاسفانه دو امتیاز از دست دادیم.


قاضی در خصوص اینکه موفق به گلزنی در اولین حضورش در ترکیب پدیده نشده نیز اینطور توضیح داد: فوتبال یک ورزش گروهی است و نتیجه آن در دل بازی تیم به دست می‌آید و برای همین ممکن است یک روز مهاجم خوب کار کند ولی موقعیت گلزنی نصیبش نشود و نتواند به گل برسد. من تمام تلاشم را کردم تا به تیم برای پیروزی کمک کنم ولی همیشه تلاش برای پیروزی به موفقیت منجر نمی‌شود.


مهاجم پدیده با اشاره به دیدار هفته آینده مقابل سپاهان عنوان کرد: سپاهان تیم خوب و پرمهره‌ای است و از کادرفنی با تجربه و خوبی بهره می‌برد و بدون شک بازی دشواری مقابل این تیم داریم ولی با هدف پیروزی وارد زمین می‌شویم و می‌خواهیم 3 امتیاز این دیدار را در مشهد به خودمان اختصاص دهیم.


قاضی در مورد شانس گلزنی به سپاهان گفت: همانطور که گفتم فوتبال ورزش گروهی است و من نمی‌توانم قول گلزنی به سپاهان را بدهم و اگر شرایط برای موفقیت تیم فراهم باشد مهم‌تر از گلزنی من است ولی در هر صورت پست من مهاجم است و تمام تلاشم را می‌کنم تا مقابل سپاهان گلزنی کنم.


وی در پایان با اشاره به مطالباتش از نفت تهران عنوان کرد: علاقه‌ای به صحبت در مورد نفت و فصل گذشته ندارم و در این مدت تمام مسائل مطرح شده و گفته شده است. من 60 درصد از قراردادم را دریافت نکردم و امیدوارم شرایطی فراهم شود که ما هم به حق و حقوقمان برسیم.

دیدگاه‌ها