کد خبر : 1450920 | 09 مرداد 1396 ساعت 16:14 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباهات داوری در شکست ما بی تاثیر نبود

فخرالدینی: چه کسی گفته لوکا بوناچیچ بداخلاق است؟

مدافع راست فصل گذشته نفت تهران، شکست سنگین در هفته اول برابر پارس جنوبی را شوک بزرگی به تیمش قلمداد کرد.

فخرالدینی: چه کسی گفته لوکا بوناچیچ بداخلاق است؟

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی، مدافع فصل گذشته نفت تهران که در این فصل راهی گسترش فولاد شده، در خصوص شکست دور از انتظار برابر پارس جنوبی جم گفت: بازی اول همیشه شرایط متفاوتی دارد و ما در شرایط بدنی مناسبی نبودیم برای همین نتایج اینجور بازی‌ها معمولا فنی نیست. ضمن اینکه داور مسابقه اشتباهات زیادی داشت و یک پنالتی بی جهت برای حریف گرفت و یک پنالتی روی خود من انجام شد که داور آن را ندید.


وی در ادامه گفت: تیم ما جوان است و طول می‌کشد بازیکنان از شوک این شکست خارج شوند ولی باید هرچه زودتر این شکست را فراموش کنیم و به فکر بازی با ذوب‌آهن باشیم تا با کسب یک نتیجه خوب این شکست سنگین را جبران کنیم.


مدافع گسترش فولاد در مورد واکنش بوناچیچ به شکست سنگین تیمش عنوان کرد: باخت با چنین نتایجی گاهی در فوتبال پیش می‌آید و سرمربی تیم هم می‌داند بچه‌ها زحمتشان را کشیدند. برخلاف اینکه گفته میشود لوکا مربی بداخلاقی است اصلاً اینطور نیست و به خوبی بازیکنان را هدایت می‌کند تا رفته رفته بهتر شوند.


فخرالدینی با اشاره به دیدار هفته دوم مقابل ذوب‌آهن در اصفهان گفت: بدون شک بازی سختی خواهد بود ولی نمی‌خواهیم دومین شکست پیاپی را تجربه کنیم و برای نتیجه گرفتن به اصفهان می‌رویم. ذوب‌آهن تیم خوبی است و از سرمربی خوبی بهره می‌برد که افتخار شاگردی او را در استقلال و تراکتورسازی داشته‌ام ولی ما همانطور که گفتم برای نتیجه گرفتن می‌رویم.


وی در پایان با اشاره به وضعیت نفت تهران و شکایت بازیکنان بابت مطالباتشان عنوان کرد: دیگر از بس در مورد نفت تهران حرف زدیم خسته شدیم. من 400 میلیون از این باشگاه طلبکارم و نمی‌دانم باید شکایتم را پیش چه کسی ببرم. بازیکنان شاغل در تهران می‌توانند بروند جلوی وزارتخانه و اعتراض کنند ولی من در تبریز هستم و دستم به مسئولان باشگاه نمی‌رسد.

دیدگاه‌ها