کد خبر : 1450925 | 09 مرداد 1396 ساعت 16:28 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: ذوب‌آهن مدعی قهرمانی است

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن سیاست باشگاه مبنی بر حفظ ترکیب اصلی سال گذشته را کاری خوب می‌داند.

حسینی: ذوب‌آهن مدعی قهرمانی است 

سیدمحمد حسینی بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص تساوی مقابل سیاه‌جامگان به "ورزش سه" می‌گوید: در بازی اول فصل همیشه نتایج غیرقابل پیش‌بینی رقم می‌خورد. بدن‌ها هنوز در شرایط آمادگی قرار ندارند چون تازه از بدنسازی خارج شده‌ایم. ما می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم ولی سیاه جامگانی‌ها خوب بودند و خوب هم ظاهر شدند. به اعتقاد خودم در حد و اندازه‌هایی که باید در این بازی ظاهر نشدیم و می‌توانستیم بهتر از این‌ها باشیم.


او در ادامه گفت: ما چند بازیکن مصدوم داشتیم و یکی، دو بازیکن هم تازه به جمع ما اضافه شدند که خب همه این‌ها در نتیجه گیریمان تاثیرگذار شد. ما برای هماهنگی بهتر و کسب نتیجه خوب نیاز به زمان داریم. البته این را باید بگویم که امسال اردوهای خوب برگزار کردیم و به 70، 80 درصد آمادگی رسیده‌ایم.


هافبک ذوب‌آهن درباره کار با قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: کار کردن با آقای قلعه‌نویی صددرصد اتفاق خوبی برای ما بازیکنان ذوب‌آهن خواهد بود و عملکرد ایشان در سایر تیم ها مشهود است. ایشان یکی از وزنه‌های موثر تیم ما هستند و مطمئنا ذوب‌آهن امسال مانند سال های گذشته جز مدعیان قهرمانی خواهد بود. علاوه بر حضور امیرخان اسکلت اصلی پارسال ما حفظ شده و چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه شدند که همه این‌ها امسال در مدعی بودن ما تاثیرگذار خواهد شد.


او درباره سیاست‌گذاری باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر حفظ بازیکن گفت: به نظر من کار خوبی که باشگاه ذوب‌آهن انجام داد حفظ بازیکنان سال گذشته بود. ما بازی خوب و قابل قبولی را زیرنظر آقای گل‌محمدی و حسینی داشتیم و جا دارد از این دو عزیز هم یاد و هم تشکر کنیم و برایشان در تیم جدیدشان آرزوی موفقیت داریم. تیم ما سال گذشته یک تیم خوب بود و دلیلی نداشت تغییری به آن صورت در تیم ما حاصل شود. امسال هم تیم خوب و یکپارچه را داریم که مطمئنا در جمع مدعیان قهرمانی خواهد بود.

دیدگاه‌ها