کد خبر : 1451161 | 10 مرداد 1396 ساعت 16:40 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر اجرایی اتلتیکو خبر داد

کاستا از ژانویه در تمرینات اتلتیکو مادرید

در حالی که شایعاتی مبنی بر خسته شدن کاستا از طولانی شدن روند بازگشتش به اتلتیکو به گوش می رسید، امروز خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو خبر خوبی به هواداران روخی بلانکوس داد.

کاستا از ژانویه در تمرینات اتلتیکو مادرید

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز برای بازگشت کاستا به اتلتیکو مهیا بود تا اینکه دادگاه کاس حکم به تثبیت محرومیت اتلتیکو از ثبت بازیکن جدید تا ژانویه 2018 داد. کاستا که از چلسی بیرون مانده، فعلا بدون تیم است.

با پابرجا ماندن محرومیت اتلتیکو، پروسه بازگشت کاستا نیز متوقف شد؛ ضمن اینکه اتلتیکو مجبور شد برای جذب ویتولو، این بازیکن را به مدت نیم فصل به لاس پالماس قرض بدهد.

 

 

1203834

 

 

خیل مارین در مورد وضعیت مبهم دیگو کاستا گفت:« محرومیت ما باعث شد تا جذب دو بازیکنی که می خواستیم با 5 ماه تاخیر مواجه شود. ما فقط به دنبال جذب دو بازیکن بودیم(کاستا و ویتولو) و هر دو چند ماه بعد در تمرینات ما حاضر خواهند شد.

در مورد کاستا باید بگویم که هر دو یک ایده مشترک داریم. وقتی هر دو طرف به یک چیز فکر می کنند، واضح است که کارها آسان تر پیش می رود. اطمینان دارم که با کاستا سال های موفقی پیش رو خواهیم داشت و او در اتلتیکو به پیشرفتش ادامه خواهد داد.»

 

حال باید دید اتلتیکو برای جذب کاستا چه برنامه ای در نظر دارد. جذب او و سپس یک نیم فصل حضور قرضی در تیمی دیگر، محتمل ترین کار به نظر می رسد.

 

دیدگاه‌ها