کد خبر : 1451282 | 11 مرداد 1396 ساعت 12:06 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاری به مشکلات مالی باشگاه نداریم

زینالی: درخشان نیاز به تعریف من ندارد

هافبک جدید نفت تهران اعتقاد دارد هرچه از مسابقات لیگ برتر بگذرد، تیمش شرایط بهتری پیدا می کند.

زینالی: درخشان نیاز به تعریف من ندارد

علی زینالی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیوستنش به تیم نفت تهران عنوان کرد: مسئولان باشگاه نفت تماسی با من گرفتند و درباره حضورم در این تیم صحبت کردند. با توجه به صحبت هایی که با حمید درخشان و مدیران باشگاه انجام دادم، تصمیم گرفتم به نفت تهران بپیوندم. قسمت این بود بعد از جدایی از سایپا امسال در خدمت نفت تهران باشم و امیدوارم روزهای خوبی را در این باشگاه سپری کنم.


وی درباره کار کردن با حمید درخشان تاکید کرد: من در مدت 8 سال حضور در سایپا افتخار کار کردن با حمید درخشان را پیدا نکردم اما ایشان از فوتبالیست های بنام قدیمی هستند که جزو مربیان خوب لیگ محسوب می شوند که نیاز به تعریف من ندارد. فکر می کنم همکاری خیلی خوبی با حمید خان داشته باشم و در کنارش یاد بگیرم.


هافبک نفت تهران درباره مشکلات مالی باشگاه نفت تهران بیان کرد: به هر حال همه باشگاه ها مشکلات مالی دارند و نفت هم از این قاعده مستثنی نیست. من فکر می کنم مشکلات مالی نفت بیشتر به چشم آمده است. با این حال ما بازیکنان به مسائل باشگاه کاری نداریم و تلاشمان این است تا بتوانیم عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.


زینالی درباره بازی با فولاد خوزستان گفت: قطعا بازی کردن در گرمای این موقع از سال اهواز کار سختی است. تیم ما زمان زیادی نیست تشکیل شده و طبیعی است کمی از نظر بدنی عقب باشیم اما تلاش می کنیم بهترین نمایش را ارائه دهیم و بتوانیم با دست پر زمین بازی را ترک کنیم.


وی در پایان افزود: با توجه به اینکه نفت تهران کمی دیر بسته شد، واقعا کار سختی در فصل هفدهم داریم. با این حال بازیکنان باتجربه و جوان خوبی داریم که رفته رفته بهتر می شویم و می توانیم نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها