کد خبر : 1451307 | 11 مرداد 1396 ساعت 13:22 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار در مورد میزبانی ورزشگاه امام رضا

در شرایطی که به نظر می رسید تیم پدیده می تواند در اولین دیدار خانگی خود در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم سپاهان باشد، به یکباره ورزشگاه ثامن برای برگزاری این دیدار معرفی شد.

آخرین اخبار در مورد میزبانی ورزشگاه امام رضا

به گزارش "ورزش سه"، استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) برای دو نماینده ی شهر مشهد موضوع تازه ای نیست؛ این ورزشگاه از اسفند سال گذشته افتتاح شده؛ با این حال هنوز هیچ مسابقه ی رسمی‌ای در آن برگزار نشده و فقط یکبار بازیکنان تیم پدیده موفق شدند در آن تمرین کنند، که همگی از امکانات مدرن ورزشگاه امام رضا (ع) شوکه شده بودند و آن را همپای ورزشگاه های اروپایی می دانستند.


تا پیش از شروع لیگ صحبت های امیدوارکننده ای در مورد استفاده ی دو نماینده ی شهر مشهد در لیگ هفدهم از این ورزشگاه شنیده می شد و مهم ترین عاملی که ذهن مالکین این مجموعه را به خود مشغول کرده بود، رعایت حرمت نام ورزشگاه با توجه به اتمسفر حاکم بر ورزشگاه های فوتبال در ایران بود، که در همین خصوص نیز جلساتی میان مسئولان استان و کانون هواداران دو تیم برگزار شد.


با این وصف و در شرایطی که تصور می شد، تیم سیاه جامگان در امام رضا میزبان تیم ذوب آهن باشد، این اتفاق رخ نداد و شاگردان میثاقیان باز هم در ورزشگاه ثامن که فاصله ی زیادی با شهر مشهد دارد و هواداران کمی را به خود جلب می کند، دیدار خود را انجام دادند.


البته با توجه به اینکه میلاد امام رضا (ع) چند روز دیگر و مصادف با دیدار پدیده مقابل سپاهان است، به نظر می رسید زمانی بهتر از این، برای برگزاری دیدار افتتاحیه وجود ندارد؛ با این حال باز هم ورزشگاه ثامن به عنوان میزبان سپاهان معرفی شد تا همچنان ابهامات زیادی در مورد علت عدم استفاده از این ورزشگاه در ذهن فوتبالدوستان مشهدی وجود داشته باشد.


محمد مهدی برادران رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی از علت این موضوع ابراز بی اطلاعی می کند و اختلاف نظر شورای تامین امنیت و فرمانداری را دلیل این موضوع می داند. وی در همین رابطه به "ورزش سه" می گوید: « چیزی که به ما منتقل شده این است که با برگزاری بازی موافقت نشده است. آخرین نکته این است که شورای تامین امنیت با برگزاری مسابقه مخالفت داشته ولی آقای فرماندار هم در مصاحبه ای گفتند که مخالف برگزاری این دیدار نیستند.»


رئیس هیئت فوتبال استان خراسان در پاسخ به این سوال که فکر می کند، چه راه حلی برای این موضوع وجود دارد، عنوان می کند :« به هر حال فکر می کنم باید جلسه ای برای بررسی این موضوع برگزار شود و برای این موضوع راه حلی پیش بینی شود.  البته قبلا هم جلساتی برگزار شد ولی من چون حضور نداشتم دقیقا در جریان آن نیستم. ما هم از آقای فرماندار می خواهیم که این موضوع را بررسی کنند تا بهترین تصمیم اتخاذ شود و نماینده های استان از این موضوع متضرر نشوند.»

دیدگاه‌ها