کد خبر : 1451308 | 12 مرداد 1396 ساعت 11:00 | 84.1K بازدید | 1 دیدگاه

تراکتور بدون دفاع وسط و نیمکت باتجربه در بازی بزرگ

نیاز به شجاع‌ترین یحیی مقابل پرسپولیس

سرمربی تراکتورسازی در بازی با پرسپولیس مجبور به استفاده از بازیکنانش در پست های غیرتخصصی خط دفاع است.

نیاز به شجاع‌ترین یحیی مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی فردا در حالی از پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر میزبانی می‌کند که یحیی گل محمدی کار سختی برای انتخاب ترکیب تیمش دارد. تراکتوری ها که در لیگ هفدهم به واسطه محرومیت فیفا بازیکن جدیدی به خدمت نگرفتند و با نفرات جوان لیگ را شروع کردند، بدشانسی های عجیب و غریبی نیز آورده اند. مصدومیت های متوالی بازیکنان تراکتورسازی دردسرهای جدیدی برای یحیی گل محمدی درست کرده و سرمربی سرخپوشان تبریزی را دچار سردرگمی کرده است. بعد از پارگی رباط هادی محمدی قبل از شروع فصل، گل محمدی بسیار امیدوار بود عارف آقاسی جوان بتواند جای محمدی را پر کند. آقاسی نیز اما در آخرین بازی تدارکاتی تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد مصدوم شد و هفته های ابتدایی لیگ برتر را از دست داد. در این شرایط محمدرضا مهدی زاده تنها مدافع وسط حاضر در تراکتورسازی محسوب می شود و گل محمدی که دیگر بازیکنی در این پست ندارد، مجبور شد از سینا عشوری در دفاع وسط استفاده کند. اگرچه عشوری عملکرد خوبی داشت اما از آنجایی که ظاهرا این پست طلسم شده او نیز دچار آسیب دیدگی شد و چیزی که مشخص است به بازی فردا با پرسپولیس نمی رسد.

 


در این شرایط یحیی گل محمدی برای انتخاب زوج مهدی زاده در قلب دفاع دچار سردرگمی شده است. او در هفته گذشته بازیکنانی نظیر محمد ایرانپوریان و محمد نادری را در پست دفاع وسط امتحان کرده و به عقیده خودش هر دوی آنها جواب داده اند اما حضور مدافعان کناری در پست دفاع وسط باعث خالی ماندن جای آن ها می‌شود.


اگر ایرانپوریان به دفاع وسط برود، امیر نصرآزادانی باید به جای او بازی کند که تجربه چندانی ندارد. در این شرایط محتمل ترین گزینه برای حضور در دفاع وسط در کنار مهدی زاده، محمد نادری است؛ مدافع چپ جوان سرخپوشان که در ترکیب تراکتور جا افتاده و احتمالا مقابل پرسپولیس نیز در دفاع وسط به میدان می رود. در این صورت شهرام گودرزی وینگر تراکتوری ها که پارسال در زمان امیر قلعه نویی در چند مسابقه دفاع چپ شد، باید به این پست برود و جای نادری در ترکیب قرار بگیرد.


با توجه به کم سابقه بودن نادری در دفاع وسط و اینکه گودرزی باید در پست غیرتخصصی اش به میدان برود، یحیی گل محمدی بسیار نگران خط دفاع تیمش مقابل پرسپولیس است.


از سوی دیگر حضور فرزین گروسیان و علی طاهران دو بازیکن جوان تراکتور در ترکیب اصلی میانگین سنی این تیم را در بازی بزرگ هفته دوم پایین می آورد.


مشکل بعدی که گل محمدی را نگران می کند، نیمکت کاملا جوان در بازی این هفته است. با حضور همه بازیکنان بزرگسال در ترکیب اصلی تراکتور، هیچ بازیکن سرشناسی روی نیمکت تراکتور نخواهد بود که در صورت به مشکل خوردن این تیم به زمین بیاید. در این شرایط یحیی باید به جوانانش اعتماد کند و امید داشته باشد تا بتواند نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس به دست آورد.

 

1232697

 


ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس:


فرزین گروسیان، محمد ایرانپوریان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، شهرام گودرزی، علی طاهران، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی، محمد نوری، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی.

 

دیدگاه‌ها