کد خبر : 1451340 | 11 مرداد 1396 ساعت 15:15 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ قاطعانه اتلتیکو به بارسا در مورد گریزمان

در دو روز گذشته رسانه های وابسته به باشگاه بارسلونا از علاقه این باشگاه برای جایگزین کردن گریزمان به جای نیمار خبر داده اند.

پاسخ قاطعانه اتلتیکو به بارسا در مورد گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، طبیعی است که بارسلونا بهترین گزینه برای جانشینی نیمار را گریزمان بداند.

ستاره فرانسوی سالهاست که در لالیگا  فوتبال بازی می کند و در صورت پیوستن به بارسا مشکلی بابت وفق پیدا کردن با شرایط جدید نخواهد داشت در حالی که این مشکل برای بازیکنانی چون دیبالا، هازارد، امباپه و کوتینیو وجود دارد.

 

 

1232617

 

 

گریزمان که همین تابستان داعیه جدایی از اتلتیکو را داشت و تا یک قدمی پیوستن به یونایتد هم پیش رفت، پس از تثبیت حکم محرومیت اتلتیکو از خرید بازیکن توسط دادگاه کاس قید جدایی را زد و قراردادش را تمدید کرد.

 

طبق ادعای مارکا، رقم فسخ قرارداد نیمار تا 1 سپتامبر 2017، 200 میلیون یورو است به عبارتی هر باشگاهی اگر بدون مذاکره قصد جذب گریزمان را دارد، باید چنین رقمی را پرداخت کند. پس از اتمام محرومیت اتلتیکو، رقم فسخ گریزمان به 100 میلیون کاهش پیدا خواهد کرد.

باشگاه اتلتیکو در پاسخ به اولین پیشنهاد بارسا برای گریزمان اعلام کرده است که حاضر به مذاکره نیست و به هیچ عنوان نیز  به رقمی کمتر از 200 میلیون راضی نخواهد شد. به این ترتیب به نظر نمی رسد که بارسا قادر به جذب گریزمان باشد.

دیدگاه‌ها