کد خبر : 1451356 | 11 مرداد 1396 ساعت 16:22 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

شیخ ویسی: عمرا بگذارم بیت سعید دروازه‌ام را باز کند

دروازه‌بان استقلال خوزستان در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار برابر همنام تهرانی تیمش برای مهاجم رقیب خط و نشان کشید.

شیخ ویسی: عمرا بگذارم بیت سعید دروازه‌ام را باز کند

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از برتری مقابل تراکتورسازی اکنون در هفته دوم برابر یکی از مدعیان قهرمانی خواهد ایستاد. وحید شیخ ویسی، دروازه‌بان استقلال خوزستان در خصوص شرایط تیمش پیش از این جدال گفت: پیروزی برابر تراکتورسازی انتظارات را از ما بالا برده است و شرایط روحی خوبی هم در تیم حاکم است و همین موضوع باعث می‌شود با تمام توان به دیدار استقلال برویم و به امید خدا دست پر خارج شویم.


وی در ادامه گفت: اینکه گفته می‌شود ما با استقلال تهران یک تیم هستیم و هم‌خانواده‌ایم را قبول ندارم و این دو تیم تنها تشابه اسمی دارند. ما استقلال خوزستان هستیم و یک تیم مستقل برای خودمان محسوب می‌شویم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به نتیجه خوبی در آزادی دست یابیم. 


شیخ ویسی در واکنش به شرایط خط هجومی استقلال و خصوصا حسن بیت سعید گفت: استقلال مهاجمان خوبی دارد ولی در دیدار هفته اول ناکام بودند و تلاش من این است که در بازی دوم هم کلین‌شیت کنم و امیدوارم دروازه‌ام با کمک مدافعان بسته بماند. رابطه خوبی با بیت‌سعید دارم و به شوخی برای هم کری می‌خوانیم. او سعی دارد در این دیدار گلزنی کند ولی مطمئن باشید از هر کس گل بخورم عمرا بگذارم بیت سعید دروازه‌ام را باز کند.

دیدگاه‌ها