کد خبر : 1451810 | 13 مرداد 1396 ساعت 14:57 | 65.9K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال هواداران؛ ریسک بزرگ منصوریان

سرمربی استقلال با وعده رونمایی از تیم مورد علاقه هواداران دست به ریسک بزرگی زد.

استقلال هواداران؛ ریسک بزرگ منصوریان

به گزارش "ورزش سه"، وعده رونمایی از استقلال مورد نظر هواداران را علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان داده است؛ آنجا که هواداران استقلال را برای حضور در ورزشگاه آزادی دعوت کرد تا در سیزدهمین ماه حضور در استقلال با تغییر سبک فوتبال، از تیم مورد علاقه هواداران رونمایی کند.


علیرضا منصوریان شاخصه اصلی این تیم را هم در این نشست خبری اعلام کرد؛ حمله های پی در پی و بازی مالکانه. دو شاخصه ای که با فوتبال فصل گذشته استقلال فاصله زیادی داشت و البته منصوریان پیش از این آن را امتحان نکرده است. سرمربی استقلال در ارائه فوتبال های دفاعی در کنار ضد حملات کارنامه قابل قبولی دارد و نتایج خوبی کسب کرده اما تغییر سبک وعده ای بود که منصوریان بعد از استخدام مک درموت مانور زیادی روی آن داد.


سرمربی استقلال تلاش کرد تا پس از روزهای سخت بعد از حذف از لیگ قهرمانان و البته شروع لیگ با شکست، با مانور روی این کلید واژه ها یک بار دیگر استقبال و حمایت هواداران را در کنار تیم خود داشته باشد. موضوعی که البته برای آبی ها ریسک بزرگی است. هر چند منصوریان در نشست خبری گفت که این تیم هفته به هفته بهتر خواهد شد اما عدم نتیجه گیری در دیدار برابر استقلال خوزستان کار را برای او بسیار سخت خواهد کرد و شرایط آبی پوشان بسیار پیچیده می شود.


استقلالی ها با توجه به 6 امتیازی شدن قرمزهای پایتخت و شکست در دیدار اول، حالا محکوم به کسب پیروزی برابر هم نام خوزستانی خود هستند و باید آزادی را با کسب سه امتیاز بازی و البته ارائه یک فوتبال تماشاگر پسند ترک کنند.

 

دیدگاه‌ها