کد خبر : 1452165 | 14 مرداد 1396 ساعت 19:17 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

نظمی: چرا وقتی می‌بازند درباره چمن حرف می‌زنند؟

دفاع تمام قد از چمن یادگار؛ خیلی هم عالی است!

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی انتقادها از چمن ورزشگاه یادگار را بی‌مورد خواند.

دفاع تمام قد از چمن یادگار؛ خیلی هم عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس بازیکنان تیم تبریزی به انتقاد از کیفیت چمن یادگار امام پرداختند. این درحالی است که هفته گذشته مسئولان گسترش فولاد نیز به انتقاد از وضعیت چمن زبان باز کردند. جمشید نظمی، مدیرکل اداره ورزش استان آذربایجان شرقی اما این انتقادها را قبول ندارد.


نظمی در این باره گفت: چمن درست شده و این مساله تمام است و اگر بازیکنان به کیفیت آن ایراد می‌گیرند، اشتباه می‌کنند. سوال من از بازیکنانی که انتقاد می‌کنند این است که چرا وقتی می‌بازند به چمن گیر می‌دهند ولی وقتی پیروز هستند کسی در مورد چمن حرفی نمی‌زند؟چمن ما در مقابل دیگر ورزشگاه‌ها کیفیت خوبی دارد و چنانچه که وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون هم در بازدیدی که از این مجموعه داشتند، پیشنهاد دادند تا حتی یکی از بازی‌های دوستانه تیم ملی را در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار شود.


وی افزود: احساسم این است که بخشی از این انتقادات بهانه‌گیری است تا ایراد؛ من نمی‌گویم چمن ورزشگاه یادگار امام ایرادی ندارد اما به نظرم چمن ورزشگاه آزادی با این چمن تفاوت قابل محسوسی ندارد و ما یکی از بهترین چمن‌های کشور را داریم. ما نمی‌گوییم که چمن ورزشگاه یادگار امام ایده‌آلِ ایده‌آل است ولی ایرادات آن هم به گونه‌ای نیست که باخت‌ها را بر سر چمن بیندازیم و درکل این چمن به خوبی جا افتاده است.

دیدگاه‌ها