کد خبر : 1452312 | 15 مرداد 1396 ساعت 15:45 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

توقف گلزن برتر هفته اول در گام دوم (عکس)

آلویس نانگ در میان مهاجمان سرشناس لیگ برتری با زدن دو گل بهترین عملکرد را داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در لیگ برتر هفدهم مهاجمان سرشناسی در تیم هایی مختلفی حضور دارند آلویس نانگ توانسته با دوگلی که در اولین بازی پارس جنوبی به ثمررساند یکی از بهترین ها باشد. البته او در بازی دوم تحت تاثیر هوای گرم شهر جم عملکرد عالی بازی اول را تکرار نکرد. 


نانگ بعد از سپری کردن فصلی درخشان همراه فولاد خوزستان در اولین سال حضورش، در دوفصل گذشته نتوانست درخشش خیره کننده ای داشته باشد. آمار گل های او نیز نشان می دهد بعد از اینکه در نیم فصل دوم فصل 93-94 به فولاد پیوست و در 14 بازی 9 گل به ثمر رساند، در تیم های نفت تهران، تراکتورسازی و استقلال خوزستان نتوانست موفقیتش با فولاد را تکرار کند.

 

1233596


امسال اما نانگ با دو گلی که در اولین بازی فصل به ثمر رساند نشانه هایی از فصلی پرگل را به نمایش گذاشت. نانگ که با انگیزه و آماده به نظر می رسد رقیبان سرسختی برای رسیدن به عنوان آقای گلی امسال دارد. مهاجمینی مثل طارمی، شهباززاده، ساسان انصاری، گادوین منشا و... رقبای سرسخت نانگ در لیگ برتر هفدهم به شمار می آیند.


تا امروز اما نانگ و تیم پارس جنوبی در صدر جدول لیگ و صدرجدول گلزنان هستند و تصمیم دارند این روند را حفظ کنند هرچند ماموریت سختی به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها