کد خبر : 1452434 | 16 مرداد 1396 ساعت 11:11 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ ایران به سطح اول فوتبال دنیا نزدیک شده است

واکنش هافبک لبنانی ذوب درباره درخشش در لیگ

هافبک تیم ذوب آهن اصفهان اعلام کرد باید روند خوب خود را ادامه دهد تا بتواند نامش را بیشتر سر زبان ها بیندازد.

واکنش هافبک لبنانی ذوب درباره درخشش در لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از بازیکنانی که در دو هفته گذشته توانسته عملکرد خوبی در ترکیب ذوب آهن داشته باشد، ربیع عطایا، هافبک چپ پای لبنانی است. عطایا که سال گذشته در ذوب آهن فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد، امسال با حضور امیر قلعه نویی  به یکی از نفرات ثابت این تیم تبدیل شده و توانسته پاسخ اعتماد کادرفنی را بدهد.


ربیع عطایا در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره عملکرد خوبش در دو بازی ابتدایی لیگ هفدهم، اتفاقاتی که سال گذشته برایش رخ داد، کار کردن با امیر قلعه نویی، آینده ذوب آهن و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


هنوز کار خاصی نکردم


خوشحالم که توانستم دو بازی خوب برای تیمم انجام دهم و مثمرثمر باشم. با این حال اعتقاد دارم هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است. من دوست دارم در ادامه مسابقات هم با کیفیت خوب در خدمت ذوب آهن باشم و برای تیمم بدرخشم.

 


به اتفاقات پارسال فکر نمی کنم


سال گذشته در ذوب آهن فرصت زیادی نداشتم تا خودم را نشان دهم. زمان زیادی برای بازی کردن به من نرسید اما امسال به من اعتماد شد و خوشحالم که توانستم توانایی هایم را نشان دهم. الان هم به اتفاقات پارسال و گذشته فکر نمی کنم. توجهم به آینده است و اینکه بتوانم برای تیمم مفید باشم. 

 


باید بیشتر به چشم بیایم


باید بتوانم این روند را تا پایان فصل ادامه دهم. اینکه در دو بازی موفق باشم، راضی کننده نیست. باید گل بزنم، پاس گل بدهم و به چشم بیایم تا بتوانم نام خودم را موفق بگذارم.

 


تیم منسجمی داریم


تیم خیلی خوبی داریم. بازیکنان موثر زیادی در ذوب آهن حضور دارند و یک تیم منسجم هستیم که چند سال در کنار هم حضور داشتند. تعدادی بازیکن جدید هم اضافه شدند و با این نفرات تمام تلاشمان را برای کسب رتبه ای خوب در لیگ برتر انجام خواهیم داد.

 


لیگ ایران به سطح فوتبال جهان نزدیک شده است


سطح لیگ برتر فوتبال ایران بسیار بالا است. بازی هایی که در لیگ ایران انجام می شود، 90 دقیقه پرفشار است که همه تیم ها پرس روی توپ را به خوبی انجام می دهند. این نشان می دهد فوتبال ایران به فوتبال روز جهان نزدیک شده است. لیگ ایران از همه لیگ های کشورهای اطراف بهتر است اما ژاپن و کره جنوبی کمی لیگ بهتری نسبت به ایران دارند. 

 


تشکر از آذری و قلعه نویی


از مدیریت باشگاه آقای آذری تشکر می کنم که در این مدت همیشه حامی من بودند. در ماه هایی که در ایران حضور داشتم، او همیشه نقش موثری برای من داشت. همچنین از امیر قلعه نویی ممنونم که به من اعتماد کرد و امیدوارم پاسخ اعتماد او را بدهم.

دیدگاه‌ها