کد خبر : 1452694 | 17 مرداد 1396 ساعت 15:34 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

حق‌دوست: برابر پرسپولیس کوه انگیزه‌ایم

هافبک نفت تهران می گوید که این تیم می خواهد روند خوب خود در لیگ برتر را ادامه دهد.

حق‌دوست: برابر پرسپولیس کوه انگیزه‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حق دوست هافبک تیم فوتبال نفت تهران درباره شرایط این تیم پیش از دیدار با پرسپولیس، گفت: شروع خوبی در لیگ داشتیم و موفق شدیم 4 امتیاز مهم را در داخل و خارج از خانه کسب کنیم. در جریان هفته گذشته نیز تمرینات خوبی را داشتیم و روز به روز شرایط ما بهتر می شود.


هافبک نفتی ها درباره تقابل با پرسپولیس در هفته جاری، تصریح کرد: بازی با پرسپولیس همیشه سخت است. این تیم شروع خوبی در لیگ برتر داشته اما وضعیت نفت از بازی سوپرکاپ فرق کرده است. من پیش از این نیز با پیراهن نفت تهران برابر این تیم گلزنی کردم و با استقلال نیز طعم پیروزی در دربی را چشیده ام و برای این دیدار من و همه بازیکنان کوه انگیزه ایم.


او در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس در حمله و دفاع قدرتمند است و باید باهوش رفتار کنیم. برای تک تک دقایق بازی برنامه داریم و با همه توان در این دیدار حاضر می شویم. ما شروع خوبی در لیگ داشتیم و باید این روند را در ادامه مسابقات ادامه دهیم.


حق دوست درباره حضور بازیکنان نامدار در ترکیب این تیم بیان کرد: بازیکنان بزرگ و نامداری در نفت تهران حضور دارند که تجربه بازی های بزرگ و روزهای سخت را در کارنامه خود دارند. حضور این بازیکنان برای تیم ما بسیار مفید و مهم است و امیدوارم در کنار یکدیگر سال موفقی را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها