کد خبر : 1452699 | 17 مرداد 1396 ساعت 15:55 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

گلر سپاهان به هفته‌ی سوم هم نمی‌رسد؟

پزشک تیم فوتبال سپاهان می گوید: در مورد مصدومیت لی اولیویرا محتاطانه عمل می‌کنیم و اینکه این بازیکن به مسابقه بعدی سپاهان برسد یا خیر فردا مشخص می‌شود.

گلر سپاهان به هفته‌ی سوم هم نمی‌رسد؟ 

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت لی اولیویرا و همینطور مهدی امینی یکی از چالش های زلاتکو کرانچار در دو هفته ی ابتدایی لیگ هفدهم در چارچوب دروازه ی سپاهان بوده است و عملکرد جانشین این دو یعنی مهدی صدقیانی هم نتوانسته رضایت سرمربی کروات سپاهانی‌ها را جلب کند.


پزشک باشگاه سپاهان در مورد آخرین وضعیت اولیویرا، سنگربان برزیلی این تیم و اینکه آیا به دیدار روز جمعه برابر پارس جنوبی جم می رسد یا خیر، می گوید: «دو روز پیش از ران پای اولیویرا MRI گرفته شد که خوشبختانه ۹۰ درصد از علائم آسیب دیدگی وی برطرف شده است. البته علائم آسیب دیدگی به دو دسته تقسیم می شود که یکی از آنها علائمی است که با چشم دیده می شوند و یک دسته علائم هم به علائم میکروسکوپیک معروف است که MRI آنها را نشان نمی‌دهد اما ممکن است آسیب‌دیدگی وجود داشته باشد. با توجه به اینکه یک اشتباه می تواند باعث شود این دروازه‌بان را چند ماه از دست بدهیم، بسیار با احتیاط با او برخورد می کنیم و اینکه لی به مسابقه بعدی برسد یا خیر فردا مشخص می شود».

دیدگاه‌ها