کد خبر : 1453194 | 19 مرداد 1396 ساعت 21:06 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم

بوناچیچ: دلیلی ندارد کاها محتاط باشد

سرمربی گسترشی ها می گوید که این بازی دو نیمه متفاوت داشت، نیمه اول از آن سپیدرودی ها بود اما در نیمه دوم تیم میزبان حاکم بازی بود.

بوناچیچ: دلیلی ندارد کاها محتاط باشد

به گزارش "ورزش سه"، لوکا بوناچیچ در نشست مطبوعاتی دیدار تیم های گسترش فولاد و سپیدرود گفت: بازی را می توان به دو بخش تقسیم کرد، بخش اول مربوط به نیمه اول است که سپیدرود حاکم بر بازی بود اما نیمه دوم ما بازی را در دست داشتیم به خصوص در نیم ساعت آخر که توانستیم فشار زیادی وارد کنیم و البته خوش شانس بودیم که تلاش بچه ها به بار نشست، در کل فکر می کنم مستحق رسیدن به این پیروزی بودیم. به بازیکنانم تبریک می گویم که اولین برد را در لیگ به دست آوردیم. 

 

او ادامه داد: در پست هافبک دفاعی ضعف داشتیم و به همین دلیل آندو را به تیم اضافه کردیم، البته او آمادگی کامل ندارد اما به زودی به شرایط ایده آل می رسد، در فوروارد نیز بازیکن تخصصی نداریم و به همین دلیل خالقی فر را که یک گوش چپ است به بازی می گیریم. ما سه بازیکن خارجی داریم و می توانیم یک بازیکن آسیایی جذب کنیم و به همین دلیل به دنبال بازیکن مورد نظرمان هستیم. 

 

لوکا در ادامه گفت: ما باید روی مالکیت توپ کار کنیم و آن را بهبود بخشیم، به دلیل اینکه نیمه اول وسط زمین را نداشتیم بازی در دست حریف بود، اما در نیمه دوم تاکتیک تیم را تغییر دادیم، اطمینان داریم در بازی های آینده می توانیم به فرم واقعی خود نزدیک شویم. 

 

سرمربی گسترشی ها درباره کارت نگرفتن کاها در این دیدار برخلاف بازی های قبلی گفت: روی کاها کار کردیم و با او صحبت کردیم و شاید حرف های ما روی او تاثیر گذاشت، او کارت نگرفت اما کیفیتش پایین آمد، باید او را رها کرد تا با ترس از کارت محتاط نباشد تا بتواند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها