کد خبر : 1453202 | 19 مرداد 1396 ساعت 21:36 | 72.3K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری عجیب مسلمان، احمدزاده و کامدار(گزارش تصویری)

محسن مسلمان در دقیقه 36 با توجه به تکل خطرناک هافبک حریف به شدت از او عصبانی شد و با اعتراض شدید او را سرنگون کرد.

درگیری عجیب مسلمان، احمدزاده و کامدار(گزارش تصویری)

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان در اواخر نیمه اول قصد داشت با پاسی کوتاه کمال کامیابی نیا را صاحب توپ کند که با تکل بلند و خطرناک احمد کامدار متوقف شد که این مساله اعتراض شدید او را در پی داشت. شماره 77 سرخپوشان بعد از این تکل بلافاصله به قصد اعتراض این بازیکن را هل داد که او سرنگون شد. در ادامه درگیری بین دیگر بازیکنان نیز شکل گرفت و برخی نیز به دنبال آرام کردن فضا بودند. 
این درگیری البته نکات جالب توجهی داشت؛ حمید درخشان ابتدا قصد داشت بلافاصله به صحنه درگیری برود که در ادامه از این موضوع منصرف شد. به نظر می رسد تقابل با تیم سابقش و نگرانی بابت اعتراض هواداران او را از این تصمیم منصرف کرده بود.


نکته دیگر به زمانی باز می گردد که با توجه به درگیری بازیکنان زیادی در یک منطقه جمع شده بودند و داوران نیز به دنبال دور کردن آنها بودند. اتفاقی که در این صحنه افتاد قرار گرفتن پای رضا سخندان، به عنوان کمک داور اول روی دست احمد کامدار بود که بعد از درگیری روی زمین افتاده بود مربوط می شود. صحنه ای که کامدار را به شدت ناراحت کرد و عذرخواهی سخندان را نیز در پی داشت.


سیدجلال حسینی نیز که معمولا در زمان حضور در زمین در بطن این درگیری ها قرار می گرفت بلافاصله بعد از درگیری به میان بازیکنان آمد و آنها را به آرامش دعوت کرد و از ماهینی خواست تا مسلمان را از صحنه دور کند.


نکته جالب توجه اما به درگیری لفظی بین محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده که قصد داشت او را آرام کند مربوط می شود. احمدزاده به شدت از این موضوع که مسلمان به حرف او بابت  رها کردن درگیری  توجه نمی کند شاکی شد و این موضوع جدل لفظی کوتاه اما نسبتا تندی را  بین طرفین شکل داد. 


در ادامه داور با دادن کارت زرد به مسلمان موضوع را فیصله داد.البته محسن مسلمان تاکید داشت که کامدار دوپا روی پایش آمده است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


عکس ها : امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها