کد خبر : 1453293 | 20 مرداد 1396 ساعت 12:01 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولتیماتوم گسترشی‌ها جواب نداد

کاخا کارت نگرفت اما لوکا راضی نبود

هافبک گرجستانی گسترشی ها در دیدار امروز این تیم کارتی دریافت نکرد، اتفاقی که با صحبت های کادرفنی گسترشی ها افتاد اما در نهایت محتاط شدن این بازیکن را به دنبال داشت.

به گزارش "ورزش سه"، هادی کاخای گرجستانی فصل گذشته رکورد بیشترین کارت زرد را به خود اختصاص داده بود و در این فصل نیز در اولین دیدار با کارت قرمز توسط داور جریمه شد، البته این تنها ماجرای کاخا نبود و این بازیکن بعد از هفته دوم که این بازیکن غایب بود یک دیدار دوستانه با عقاب تبریز داشت و در آن دیدار نیز با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شود.

 

کاخا که از فصل گذشته این ذهنیت را دارد که بی دلیل خطا و کارت کارت میگیرد با واکنش مسئولان گسترش مواجه شد تا او را توجیه کنند که در صورت ادامه این روند با توجه به بندی از قراردادش جریمه خواهد شد. این موضوع کافی بود تا کاخا در دیدار با سپیدرود رشت دست به عصا باشد تا خطا نکند و این توجیه جواب داد و کاخا در این دیدار کارت نگرفت تا اتفاق ویژه این دیدار باشد.

 

اما پس از پایان بازی و در نشست مطبوعاتی، لوکا بوناچیچ درباره کیفیت این بازیکن گفت: ما پیش از این دیدار با او صحبت کردیم تا کمتر اخطار بگیرد اما همین موضوع باعث شد تا او محتاط شود و به همین  دلیل نتوانست کیفیت همیشگی خود را به نمایش بگذارد، شاید باید کاخا را آزاد بگذاریم تا به مانند همیشه ظاهر شود.

 

1234357

دیدگاه‌ها