کد خبر : 1453374 | 20 مرداد 1396 ساعت 18:08 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

موتور گلزنی ام روشن شد

عباس‌زاده: پشتک زدن به من آرامش می دهد

محمد عباس‌زاده با گلزنی در دیدار مقابل استقلال‌خوزستان معتقد است موتورگلزنی‌اش روشن شده و از این به بعد گل‌های بسیاری از او شاهد خواهیم بود.

عباس‌زاده: پشتک زدن به من آرامش می دهد

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباس زاده در رابطه با گلزنی در دیدار استقلال خوزستان گفت: در هفته‌های قبل تمام تلاشم را کردم تا گلزنی کنم که نشد، هفته گذشته هم یک پنالتی برای تیمم گرفتم اما گلزنی همیشه جذابیت و هیجانش بیشتر است. با گلی که در این هفته به ثمر رساندم دیگر موتور گلزنی‌ام روشن شده است و مطمئنا تمام توانم را خواهم گذاشت تا گل‌های بیشتر و زیباتری را به ثمر برسانم.

 

او در ادامه گفت: گلی که به ثمر رساندم را به روح پدرم تقدیم می‌کنم، در 14 سالی که پدرم در کنارم نبوده همیشه و هرزمان که نیاز به کمک داشتم از او خواستم برایم دعا کند تا موفق باشم و روحش را شاد کنم.  

 

وی درباره شادی پس از گلش می‌گوید: من از زمانی که در پرسپولیس بودم تا به امروز هر بار گلزنی کرده‌ام دستبند پرسپولیس را به دست داشته‌ام و او می‌بوسم چون همیشه به این تیم تعصب دارم و از همان زمان عادت به زدن پشتک و وارو داشته‌ام. این حرکت یک‌جورایی‌ به من آرامش می‌دهد و فشار نتیجه‌گیری و بازی را از رویم کم می‌کند.

 

 

مهاجم سایپا اضافه کرد: در هر تیمی حضور داشتم چه پرسپولیس، چه نساجی و چه اکنون در سایپا، همیشه یک چیز سرلوحه زندگی‌ام بوده و آن هم این است که موفقیت تیمی باید برایم ارجحیت داشته باشد و چیزی غیر از این هدفم نبوده، مطمئنا دوست دارم باز هم آقای گل شوم اما در سایپا همه تلاش می‌کنند تا این تیم نتیجه‌گیری کند نه آنکه خودشان را آقای گل کنند.

 

عباس‌زاده در پایان از آرزویش می‌گوید: تمام توانم را از روزی که به لیگ‌برتر آمدم گذاشته‌ام تا بتوانم در تفکرات آقای کی‌روش قرار بگیرم. اگر اینطور شود ناراحت نمی‌شوم چون شاید کسی بهتر از من به چشم ایشان بیاید اما مطمئنا اگر این اتفاق هم رخ ندهد دست از تلاش برنخواهم داشت و به روند خوبم ادامه خواهم داد تا روزی که بتوانم پیراهن تیم‌ملی را بر تن کنم  و به آرزوی قلبی‌ام برسم.

دیدگاه‌ها