کد خبر : 1453477 | 20 مرداد 1396 ساعت 23:28 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی گل می زنم کسی نمی گوید پیر شدی

رجب زاده: نمی توانم به حدادی فر زنگ بزنم

مهدی رجب زاده از مصدومیت هم تیمی اش در ذوب به شدت ناراحت است .

رجب زاده: نمی توانم به حدادی فر زنگ بزنم

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه شهر قدس  کاپیتان ذوب بعد از تساوی بدون گل برابر پیکان به خبرنگار ما گفت : بازی تا قبل از اینکه ما 10 نفره شویم بد نبود، شرایط خوبی داشتیم و یکی، دو تا موقعیت هم خودم داشتم و شاید یک خرده بی دقتی بود، یک خرده بدشانسی یا یکی هم اینکه بازیکن ما زود مصدوم شد و من بدون آنکه بدنم را گرم کنم وارد میدان شدم و آن آمادگی لازم را نداشتیم. ما تا قبل از اینکه 10 نفره شویم می توانستیم به گل برسیم اما بعد از آن فشار زیادی روی تیم ما وارد کردند و چند موقعیت خوب به دست آوردند.


او ادامه داد : به نظرم بازی بیشتر درگیرانه بود و شکل فوتبال خوبی درنیامد آن هم فکر می کنم به دلیل کیفیت زمین بود، زمین صاف بود ولی چون خیس اش کرده بودند توپ ها پرش داشت و دائم از زیر پایمان سر می خورد و کنترل ها سخت شده بود و همین موضوع روی بازی تاثیرگذار شد.


رجب زاده درباره بازی به عنوان بازیکن تعویضی هم گفت : نه من بلکه همه بازیکنان سرباز یک تیم هستیم و مسئولیت تیم و تصمیم گیرنده کادرفنی و در راس آن آقای قلعه نویی هستند. هر بازیکنی از ابتدای بازی در زمین باشد باید تمام تلاشش را کند و هر بازی هم به عنوان یار تعویضی به زمین می رود باز هم باید تلاش کند حتی اگر بازی به یک بازیکن نمی رسد باید برای تیمش دعا کند تا پیروز میدان باشد.


اما رجب زاده درباره مصدومیت حدادی فر می گوید : مصدومیت او یک شوک به تیم وارد کرد. او در این مدت خیلی زحمت کشید تا به شرایط بازی کردن برسد و  همه برای او ناراحت شدیم .بعد از مصدومیت قاسم آنقدر اعصابم به هم ریخت و هنوز که هنوز  است وقت نکردم به او زنگ بزنم. حتی زنگ زدن به او برای ما سخت شده.


رجب زاده درباره شرایط امسال  تیم  ذوب هم گفت : تیم ذوب آهن، تیم خوبی است و متاسفانه چند بازیکن ما مصدوم شدند و این کمی دست و بال تیم را بسته و اگر این مشکل مرتفع شود تیم ما می تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد.


او در پایان در پاسخ به سئوالی درباره سن و سال اش هم این جواب را داد : زمانی که گل می زنی  مسن و جوان ندارد!امروز هم موقعیت داشتم اما چون بدنم را گرم نکرده بودم نتوانستم بازی خوبم را داشته باشم. اگر یکی از توپ هایم را به گل تبدیل می کردم شرایط ذوب آهن تغییر می کرد و تمام تلاشم موثر بودن است.

دیدگاه‌ها