کد خبر : 1453756 | 22 مرداد 1396 ساعت 09:40 | 17.1K بازدید | 5 دیدگاه

نورافکن جوان است، دلخوری از او ندارم

کیانی: مثل کوه پشت گل‌محمدی ایستاده‌ایم

کاپیتان تراکتورسازی تاکید کرد تیمش در آینده شرایط بهتری پیدا می‌کند و نتایج خوبی کسب می‌کند.

کیانی: مثل کوه پشت گل‌محمدی ایستاده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتورسازی مقابل استقلال نیز شکست خورد تا در پایان هفته سوم لیگ برتر بدون امتیاز در قعرجدول رده‌بندی قرار بگیرد و بدترین نتایج تاریخ را تجربه کند. سرخ‌پوشان تبریزی شرایط سختی را تحمل می‌کنند اما اعضای این تیم بسیار به آینده امیدوار هستند.


مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازی درباره دیدار با استقلال، نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های ابتدایی، فشاری که روی یحیی گل‌محمدی قرار دارد و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


با این همه موقعیت یک امتیاز هم نگرفتیم
واقعا شرایط سختی را تجربه می‌کنیم. ما در 3 بازی گذشته فرصت‌های زیادی را به دست آوردیم اما این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشده است. بازی‌های روانی را به نمایش گذاشتیم اما به نتیجه دلخواه نرسیدیم. این هم از بدشانسی‌مان است اما شک نکنید همیشه شرایط اینطور نمی‌ماند و در آینده اوضاع برایمان فرق می‌کند.


نه فقط من، همه تیم زحمت می‌کشند
بحث خوب بازی کردن من نیست؛ همه بازیکنان به اندازه خود زحمت می‌کشند. من هم به عنوان یک بازیکن تلاشم را در زمین انجام می‌دهم. باید از بازیکنان و کادرفنی تراکتورسازی تشکر کنیم. همه اعضای تیم به نوبه خود تلاش می‌کنند و از هیچ کوششی دریغ نکردند. ما در همین بازی با استقلال یک بار به تیر دروازه زدیم و چند فرصت فوق‌العاده را نیز از دست دادیم. 


دلخوری از نورافکن ندارم
امید نورافکن بازیکن خیلی خوبی است اما به هر حال در جریان بازی مسائلی پیش می‌آید که قطعا به بیرون از زمین کشیده نمی‌شود. او جوان ارزشمندی است اما چند بار روی من خطا کرد که عصبانی شدم. مشکلی نیست و هیچ دلخوری از نورافکن ندارم. 


مثل کوه پشت یحیی هستیم
همه اعضای تیم بابت گل نشدن توپ‌هایمان ناراحت هستند و بیشترین فشار در این خصوص روی کادرفنی است. یحیی گل‌محمدی خیلی حرص می‌خورد اما به روی خودش نمی‌آورد. واقعا برای او بیشتر از همه ناراحت هستیم اما شک نکنید که مثل کوه پشت سرمربی‌مان ایستاده‌ایم و از او حمایت می‌کنیم. من خودم هم در صحبتی که با گل‌محمدی داشتم به او گفتم که با قدرت به کارت ادامه بده و ما نیز حمایتت می‌کنیم.


دست هواداران را می‌بوسم
از هواداران خوبمان تشکر می‌کنم که در ورزشگاه آزادی حمایت بی‌نظیری از ما انجام دادند. دست هوادارانی که به ورزشگاه آمدند را می‌بوسم و خوشحالم که آنها شرایط تیم را درک می‌کنند. ما شرمنده این هواداران هستیم که همیشه حمایت مان می‌کنند. شک نکنید به عشق این هواداران تلاش می‌کنیم تا تیم نتایج خوبی بگیرید و در جدول بالا بیایم. 


هنوز اتفاقی نیفتاده است
هنوز هیچ اتفاق خاصی برای تراکتورسازی رخ نداده است؛ فقط 3 بازی گذشته و بازی‌های زیادی داریم که می‌توانیم جبران کنیم. ما همه کار می‌کنیم تا از این شرایط خارج شویم و انشاءالله در پایان فصل رتبه‌ای در شان تراکتورسازی به دست می‌آوریم. 


باید نفت تهران را ببریم
با اینکه بازی سختی با نفت تهران داریم اما نیاز است که هرطور شده پیروز از زمین خارج شویم. نفت تیم خوبی است و مربی و بازیکنان ارزشمندی دارد. با این حال باید 3 امتیاز را بگیریم. از هواداران نیز می خواهم مثل همیشه حمایت کنندو به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم برد خوبی را به دست آوریم.

دیدگاه‌ها