کد خبر : 1453807 | 22 مرداد 1396 ساعت 13:21 | 29.5K بازدید | 4 دیدگاه

اشک‌های مدافع سپاهان پس از تساوی تلخ (عکس)

سعید آقایی مدافع چپ تیم سپاهان در پایان دیدار برابر پارس جنوبی جم با اشک زمین مسابقه را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، طلایی پوشان در دیدار برابر پارس جنوبی جم دومین مسابقه ی خود را در نقش جهان انجام دادند و مانند دیدار برابر سایپا به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافتند تا هم بازیکنان و هم هواداران این تیم در پایان بازی با حسرت نقش جهان را ترک کنند.


این تساوی در شرایطی برای سپاهان رقم خورد که آنها با تک گل شاهین ثاقبی که روی پاس سعید آقایی به دست آمده بود، از میهمان خود پیش افتاده بودند، اما 10 نفره شدن این تیم باعث تا در دقایق پایانی فشار زیادی را متحمل شوند و در نهایت هم در ثانیه های پایانی مغلوب ضربه ی احسان تاییدی شدند تا باز هم حسرت پیروزی در نقش جهان در فصل جدید باقی بماند.


سعید آقایی مدافع چپ طلایی پوشان در مقابل پارس تلاش زیادی داشت و تنها گل سپاهان با پاس او به دست آمد، اما کسب نتیجه ی تساوی باعث شد تا آقایی با اشک و حسرت زمین مسابقه را ترک کند.
مدافع ملی پوش سپاهان در مصاحبه ی بعد از بازی در مورد نتیجه‌ی به دست آمده گفت :« شرمنده هواداران و کادر فنی شدیم، آنها خیلی برای ما زحمت می کشند و امیدوارم در بازی های آینده جبران کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.»


آقایی هم چنین در مورد ارسال اولین پاس گل خود هم گفته بود که وظیفه اش را انجام داده و اگر پایش بیافتد حتی جانش را هم برای سپاهان می دهد.


عکس ها از شهرام شریفی

 

1234807

 

1234809

 

1234808

دیدگاه‌ها