کد خبر : 1453811 | 22 مرداد 1396 ساعت 13:27 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

وجدانا حق ما اینجای جدول نیست

ایرانپوریان: دست گل‌محمدی بسته است

مدافع تراکتورسازی بدشانسی باعث شده تیمش در 3 هفته اول لیگ نتایج خوبی کسب نکند.

ایرانپوریان: دست گل‌محمدی بسته است

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی در این فصل با مشکلات زیادی خود را روانه مسابقات کرد و به رغم بازی های قابل قبول هنوز نتوانسته امتیازی را به دست آورد. محمد ایرانپوریان مدافع تراکتورسازی صحبت هایی را درباره شرایط تیمش و برخی انتقادها انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


وجدانا حق ما اینجای جدول نیست


بچه ها تلاش زیادی می کنند و در جریان بازی کم نمی گذارند ولی این از شانس بد ما است که چنین نتایجی را می گیریم و وجدانا حق بچه ها اینجای جدول نیست و قطعا اینگونه نیز نخواهد بود و خیلی زود به بالای جدول برمی گردیم.


بعد از بازی بغض کردم 


هواداران ما خیلی با مرام و با معرفت هستند و بعد از باخت به استقلال حمایتی از ما نشان دادند که لایق تیم قهرمان است و این ارزش دارد و این نشان می دهد که تراکتوری ها فوتبال را میفهمند و از شرایط تیمی آگاه هستند. بعد از بازی تشویق هواداران و اینکه ایستاده تیم را حمایت می کردند غرورم را برانگیخت و بغض کردم و واقعا جا دارد دست تک تک آنها را ببوسیم و قدر دان آنها باشیم.


دست آقا یحیی بسته است


خودتان بهتر می دانید که در چه شرایطی تراکتور آماده مسابقات شده است و دیگر جای توضیح دادن نیست. این واقعیت است که آقا یحیی تمام تلاش خود را می کند و اینکه اعتبار خود را به پای تراکتوری گذاشته که نمی توانست یارگیری کند قابل تقدیر است ولی متاسفانه دست آقا یحیی بسته است و نمی تواند کاری بکند.


به خاطر این هواداران باید برگردیم


تراکتورسازی هر مشکلی هم داشته باشد، هوادارانی دارد که عاشق تیم شان هستند و هرگز پشت تیم شان را خالی نکرده اند و همین موضوع از تراکتوری که هیچ حمایت مالی نمی شود یک برند ساخته است. تراکتور برند نبود؛ بلکه هوادارانش از تراکتور برند ساخته اند.


مقابل استقلال باخت حق ما نبود


مقابل استقلال جریان بازی به نحوی بود که هرگز لایق باخت نبودیم و یک اتفاق باعث رقم خوردن این نتیجه شد و ما بارها این فرصت را داشتیم که جبران کنیم ولی از فرصت هایمان استفاده نکردیم تا به مشکل بخوریم و این نتیجه رقم بخورد.


مدیرعامل با کوهی از مشکلات تنهاست


تراکتور در دهه اخیر که در لیگ برتر بوده در دوران مدیریت های گذشته بدهی هایی را بالا آورده اند که همه آنها در مدیریت فعلی سر باز کرده است و تیم را به این شرایط رسانده است و حل این بحران یک اتحاد بزرگ می خواهد که متاسفانه او در این راه تنها مانده و همانطور که در مراسمی که در تبریز برگزار شد بارها گفتند که در این شهر فقط شهردار را کنار خود دیده ام. از مسئولان انتظار کمک دارم تا شرایط خوبی پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها