کد خبر : 1454040 | 23 مرداد 1396 ساعت 11:33 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد آلگری از نمایش شاگردانش مقابل لاتزیو

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس به انتقاد از عملکرد شاگردانش مقابل لاتزیو پس از شکست 3-2 این تیم پرداخت.

انتقاد آلگری از نمایش شاگردانش مقابل لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس  شب گذشته در سوپرکاپ ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و در دیداری زیبا و جذاب، 3-2 شکست خورد. آنها در ابتدا 2 گل از حریف عقب افتادند، سپس در دقایق پایانی با دو گل دیبالا کار را به تساوی کشاندند ولی در وقت های تلف شده لاتزیو گل سوم را زد و کار را تمام کرد.

 

1234945

 

 

آلگری پس از بازی گفت:" جدا از گل‌ها، ما تیم ضعیف بازی بودیم. لاتزیو شایسته پیروزی بود. آنها بهتر بازی کردند، ما تا 30 دقیقه پایانی اصلا بازی نکردیم و باید مقابل این روند بایستیم. فصل سختی پیش روی ما خواهد بود و باید این را درک کنیم. لاتزیو سریعتر بود و از موقعیتهایش عالی استفاده کرد. باید بازی را به وقت های تلف شده می‌بردیم ولی در مجموع حق لاتزیو پیروزی بود."

آلگری به تمجید از داگلاس کاستا پرداخت و گفت:" وقتی داگلاس کاستا به زمین آمد، خیلی خوب توپ را به حرکت درآورد و تیم حریف را از هم باز کرد که این کار را در نیمه اول فرانکلی باید انجام می‌داد. ما تمرینات پیش فصل را کمی دیر شروع کردیم و بعضی مشکلات فیزیکی به وضوح مشخص است. می‌دانستم که مشکلاتی وجود خواهد داشت ولی فکر می‌کردم نیمه اول بهتر باشیم. نمایش بسیار ضعیفی داشتیم و لاتزیو شایسته پیروزی بود. به اهدافمان نرسیدیم ولی از هفته آینده باید پیروزی را آغاز کنیم."

دیدگاه‌ها