کد خبر : 1454049 | 23 مرداد 1396 ساعت 12:37 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

برزای و نه به پیشنهادهای داخلی

شاید کمتر کسی فکر می کرد بهنام برزای که همراه با دیگر جوانان علیرضا منصوریان نیم فصل گذشته درخشید در لیگ هفدهم جایی در جمع آبی پوشان نداشته باشد.

برزای و نه به پیشنهادهای داخلی 

به گزارش "ورزش سه"، بهنام که این روزها همه جوره از سوی بازیکنان استقلال از جمله کاپیتان آبی ها مورد لطف قرار می گیرد و حتی پست های اینستاگرامی او را بدون پاسخ نمی گذارد از سوی هواداران هم هنوز فراموش نشده و پای پست حمایتی اش از رحمتی به جای خالی او در استقلال اشاره دارند.


برزای فصل گذشته  آنچنان که باید و شاید از سوی منصوریان به بازی گرفته نشد اما دو حضورش درزمین باعث شد استقلال بازنده میدان نشود. برزای یک بار مقابل پیکان در شهر قدس و یک بار در نقش جهان مقابل سپاهان کمک کرد تا آبیهادست خالی زمین را ترک نکند. 


منصوریان که از این بازیکن همانند امثال نورافکن در نیم فصل نخست غافل شده بود با تغییر رویه و اعتماد به جوانانش کار را به بهترین شکل با آنها در آورد و برزای به خوبی توانست جواب اعتماد او را با دو گل و دو پاس گل دیگر بدهد و حتی یکی از مهره های کلیدی او در دربی خاطره انگیزی بود که سه بر دو به نفع آبی های پایتخت به پایان رسید. 


با این حال برزای که این روزها شنیده می شود از چندتیم  لیگ برتری پیشنهاد دارد و سپاهان یکی از این تیم هاست هدف نخست خودش را حضور در اروپا و لژیونر شدن گذاشته است.

دیدگاه‌ها