کد خبر : 1454132 | 23 مرداد 1396 ساعت 19:34 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

اگر پنالتی سینک گل می‌شد، بازی را می بردیم؛

نورمحمدی: همه می‌گفتند نتایج شما شانسی است!

مدافع تیم پارس جنوبی جم می گوید که نتایج این تیم شانسی نیست و به دلیل پتانسیل بالای تاکتیکی و جوانی تیم است.

نورمحمدی: همه می‌گفتند نتایج شما شانسی است!

حامد نورمحمدی مدافع تیم پارس جنوبی جم در مورد دیدار برابر سپاهان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، به "ورزش سه" گفت: به هر حال سپاهان تیم خیلی بزرگی است و بیشترین قهرمانی ادوار لیگ برتر را دارد، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلیم، تیم ما برتر میدان بود و اگر پنالتی گل می شد، می توانستیم برنده ی بازی باشیم.


وی ادامه می دهد: کسب نتیجه مقابل سپاهان و بازی خوبی که مقابل این تیم ارائه دادیم، نشان می دهد که بچه های ما به خودباوری رسیده اند.


نورمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا نتایج تیم پارس جنوبی جرقه ی ابتدای فصل است یا واقعا پتانسیل تیم را بالا ارزیابی می کند، ادامه می دهد: بازی اول را که 4 بر 1 پیروز شدیم خیلی ها تعجب کردند؛ ضمن اینکه ما پیش فصل خوبی هم نداشتیم و نتایج خوبی کسب نکرده بودیم ولی بعد از بازی اول نگاه خیلی ها به تیم خیره شد و همه می گفتند که شانسی نتیجه گرفته اید، اما عیار کامل تیم مقابل سپاهان مشخص شد و نیروی تاکتیکی و جوانی تیم ما مشخص شد.


مدافع میانی تیم پارس جنوبی جم در مورد کارت زرد زودهنگامی که در ثانیه های ابتدایی بازی دریافت کرد، افزود: بله بازی که شروع شد، مجبور شدم بازیکن تیم سپاهان را بزنم ولی خوشبختانه تا آخر بازی توانستم خودم را کنترل کنم و فکر می کنم خطایی هم تا آخر بازی انجام ندادم.


نورمحمدی در مورد گلزنی در دقایق پایانی برابر سپاهان و کسب یک امتیاز از این دیدار گفت: یکی از نکات مثبت تیم ما این است که تا دقیقه ی 90 عقب نمی کشیم. بازی اول هم یک پنالتی از دست دادیم  و در این بازی هم یک پنالتی از دست دادیم. در 10 دقیقه ی پایانی هم از چپ و راست روی دروازه ی حریف حمله کردیم و در نهایت به چیزی که استحقاق داشتیم هم رسیدیم.


مدافع تیم پارس جنوبی در مورد از دست رفتن 2 پنالتی طی سه مسابقه و اینکه از دست دادن پنالتی به معضلی برای این تیم در طول فصل تبدیل می شود یا نه، توضیح داد:  نه فکر نمی کنم؛ ما در مقابل گسترش فولاد یک پنالتی از دست دادیم و یک پنالتی هم گل کردیم. در مقابل سپاهان هم امید سینک خیلی خوب ضربه زد و فکر می کنم گلر حریف واکنش خوبی نشان داد.

دیدگاه‌ها