کد خبر : 1454240 | 24 مرداد 1396 ساعت 10:48 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی خداحافظی برای یونس محمود 

بصره میزبان جدال عراق با ستارگان جهان

فدراسیون فوتبال عراق در کنفرانسی مطبوعاتی رسما از برگزاری جدال تیم ملی این کشور با ستارگان جهان در ماه آینده به میزبانی بصره خبر داد.

بصره میزبان جدال عراق با ستارگان جهان 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که فیفا به مدت سه ماه حکم ممنوعیت میزبانی عراق از بازی های رسمی و دوستانه در خاک این کشور جنگ زده را به حالت تعلیق در آورد فدراسیون فوتبال عراق در تکاپو برای برگزاری بازی های مناسب برای جلب نظر فیفا برای لغو کامل حکم ممنوعیت میزبانی این کشور بود و اقدام به برگزاری چند بازی دوستانه کرد که اولین میزبانی این کشور بعد از نزدیک به 7 سال، ماه قبل میان عراق با اردن در ورزشگاه 65 هزار نفری و تازه تاسیس بصره انجام شد.

 

1235198


حالا با گذشت مدت زمان کوتاهی عراقی در صدد برگزاری دیداری دیگر در همین ورزشگاه مدرن این بار به بهانه خداحافظی و تجلیل از حمات یونس محمود ستاره افسانه ای فوتبال این کشور در دو دهه گذشته هستند. جدالی که قرار است بین تیم ملی عراق و ستارگان دنیا متشکل از هرنان کرسپو، میشل سالگادو، مارکو ماتراتزی، ادگار داویدز و ... برگزار شود.


بنا به اعلام فدراسیون فوتبال عراق این بازی روز نهم سپتامبر 2017 به میزبانی ورزشگاه بصره و با استقبال 65 هزار نفری برگزار خواهد شد تا یونس محمود در جدالی به یادماندنی از مستطیل سبز و بازی های ملی خداحافظی کند.

دیدگاه‌ها