کد خبر : 1454248 | 24 مرداد 1396 ساعت 11:12 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد سپیدرود و ملوان در تمرین پرسپولیس

دفاع چپ فصل پیش سپیدرود و مدافع میانی سابق تیم ملوان، لاجرم مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی و شایان مصلح مدافعان شمالی تیم پرسپولیس هستند که این روزها اکثرا روی نیمکت قرار دارند. سیدجلال که فصل پیش با بازوبند کاپیتانی قهرمانی لیگ را جشن گرفته بود، پیش از آغازلیگ هفدهم دچار مصدومیت شد و تاکنون هم به بهبودی کامل نرسیده است. شایان مصلح نیز در ابتدای فصل با این امید راهی پرسپولیس شد که در ترکیب اصلی این تیم قرار گیرد، اما اسیر رقابت فشرده در تیم قهرمان لیگ شد و به جز بازی سوپرکاپ، فرصت چندانی برای حضور در زمین نیافت.

 

1235207

 

البته باتوجه به حضور پرسپولیس در 4 جام مختلف در فصل جاری، این دو بازیکن بدون شک بیش از این ها به کار گرفته خواهند شد. درخشش شجاع خلیل زاده در دفاع میانی و عملکرد بدون نقص ماهینی در چپ، بازیکنان هم پست را به تلاش بیشتر برای راهیابی به ترکیب اصلی واداشته و جدیت در تمرینات نیز نشان دهنده این موضوعات است.

 

در تمرین دیروز  یکی از جدال ها به بازیکنان دو تیم شمالی یعنی سپیدرود و ملوان اختصاص داشت؛ حسینی از ملوان و مصلح از سپیدرود! نگاهی به ترکیب تیم های بزرگ فوتبال کشور، چند تیم از بازیکنان شمالی را معرفی می کند اما وضعیت فوتبال این خطه ایران در نابسامان ترین حالت ممکن قرار دارد.

دیدگاه‌ها