کد خبر : 1454352 | 24 مرداد 1396 ساعت 16:20 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

موضع تغییرناپذیر زنبورها در قضیه دمبله

اولتیماتوم 11 روزه باشگاه دورتموند به بارسلونا

باشگاه بروسیا دورتموند در قضیه عثمان دمبله برای بارسلونا ضرب الاجل تعیین کرد.

اولتیماتوم 11 روزه باشگاه دورتموند به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته هاست که در پی جذب عثمان دمبله است.

ستاره 20 ساله فرانسوی سال گذشته نیز مورد توجه بلوگرانا قرار داشت اما در نهایت او به دلیل حضور مثلث MSN ترجیح داد با رقم 15 میلیون یورو راهی دورتموند شود ولی جدایی نیمار حالا باعث شده تا دمبله بیش از همیشه خواهان پیوستن به بارسلونا شود.

 

او هفته گذشته از حضور در تمرین دورتموند خودداری کرد که این غیبت باعث شد تا با جریمه مواجه شود. دمبله فعلا تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات گروهی محروم است.

 

 

1235270

 

 

ساعتی پیش موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرد که از طرف باشگاه دورتموند، اولتیماتومی 11 روزه به بارسلونا و همچنین دمبله داده شده است. به این ترتیب که اگر تا 26 آگوست، بارسلونا و دمبله با پیشنهادات دورتموند موافقت نکنند، دیگر حاضر به مذاکره نخواهند شد.

 

دورتموند خواهان دریافت 150 میلیون یورو برای فروش دمبله شده؛ ضمن اینکه از بازیکن جدایی طلب خود نیز خواسته است تا رسما در رسانه ها به خاطر رفتارش عذرخواهی کند. دمبله هنوز هیچ واکنشی به این درخواست نشان نداده است

در بارسلونا اما امیدوارند که با ارائه پیشنهادی 105 میلیون یورویی بعلاوه 30 میلیون یورو بندهای متغیر، کار انتقال را نهایی کنند. 

 

به ادعای رسانه های آلمانی، دورتموند نیز این روزها مشغول بررسی گزینه های جانشینی دمبله است. اینیاکی ویلیامز، مکسلو کارنت و فدریکو کیه زا از گزینه های مدنظر زردها هستند.

 

دیدگاه‌ها