کد خبر : 1454390 | 24 مرداد 1396 ساعت 20:49 | 63.6K بازدید | 0 دیدگاه

قبل از بازی جوبیلو می خواستند مرحوم حجازی را عوض کنند 

زرینچه: بد بودم چرا ناصرخان تعویضم نکرد؟

جواد زرینچه با ابراز تعجب و ناراحتی از اتفاقات برنامه نود گفت:"نمی دانم با این کارها دنبال چه چیزی هستند؟"

زرینچه: بد بودم چرا ناصرخان تعویضم نکرد؟

به گزارش "ورزش سه"، در برنامه نود و در بخش تازه تاسیس نوستالوژی  بازی بحث برانگیز سال ٧٧ استقلال و سایپا که منجر به برکناری مرحوم ناصرحجازی شد با مجموعه ای از مصاحبه ها و تصاویر پخش شد. 


جواد زرینچه که از او چندباری در این برنامه به عنوان یکی از بازیکنان متهم به کم کاری نام برده شد با تایید این موضوع که هیچ دلیلی برای پخش این برنامه وجود نداشت گفت:" روی نیمکت تیم ما در آن بازی هفت بازیکن خیلی خوب بودند که اگر مربی صلاح می دانست به جای من بازی می کردند. اگر بد بودم یا فرامین مربی را اجرا نکردم چرا ناصرخان (حجازی) من را تعویض نکرد؟"


او ادامه داد:" از طرف نود با من تماس گرفتند اما قبول نکردم راجع به این بازی حرف بزنم. چون نمی دانم واقعا دنبال چه هدفی هستند. "


کاپیتان سابق استقلال همچنین گفت:" من سیزده سال برای استقلال بازی کردم و کاپیتان این تیم بودم. نمی دانم چرا هیچکس نمی گوید وقتی قبل از بازی با جوبیلو در جام باشگاههای آسیا که می خواستند ناصرخان را کنار بگذارند من و با تجربه های دیگر تلاش کردیم که این اتفاق نیفتد؟!"


زرینچه با انتقاد از کار برنامه نود گفت:"ناصرخان بین ما نیست و من نمی دانم طرح این مسایل چه سودی برای فوتبال یا مردم دارد. نمی دانم  ناراحت کردن فوتبالی ها چه فایده ای دارد جز اینکه باعث شوند ما هم  ناخودآگاه حرفهایی بزنیم که باعث ناراحتی و دلخوری بیشتری بشود."

دیدگاه‌ها