کد خبر : 1454569 | 25 مرداد 1396 ساعت 19:46 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند مربی باهوشی است

تارتار: تعریف و تمجید نه، به هوادار نیاز داریم

سرمربی پارس جنوبی جم اعتقاد دارد تیمش در لیگ برتر هفدهم بازی راحتی نخواهد داشت.

تارتار: تعریف و تمجید نه، به هوادار نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از بازی با نفت آبادان حضور یافت و صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه آمده است:


بازی راحت در لیگ برتر نداریم
امسال بازی راحتی در لیگ نداریم. جدول این را به ما می‌گوید. وقتی تراکتورسازی بدون امتیاز در ته جدول است و ما در اولین سال حضورمان در لیگ برتر در رده دوم جدول هستیم. بازی سپیدرود و گسترش را هم دیدم سپیدرود خوب بازی کرد و امسال برای همه تیم‌ها سخت است. ما تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده‌ایم.
 

مصمم هستیم 3 امتیاز را بگیریم
همه تیم‌ها خوب تجهیز شدند، سال سختی برای همه تیم‌هاست، روی نقاط ضعف و قوت صنعت نفت آبادان کار کرده‌ایم، می‌دانیم این تیم مهره‌های تاثیرگذار زیادی دارد، بازیکنان خوبی جذب کرده است، هدف‌های بزرگی دارد، کادر فنی خوبی دارد، با این حال ما مصمم هستیم و بازیکنانمان انگیزه زیادی دارند تا 3 امتیاز این بازی را هم بگیریم و خیال خودمان را تا چند هفته‌ای راحت کنیم، به تعطیلات برویم و تیم را بهتر کنیم.
 

تعریف تمجید نمی‌خواهیم، حمایت هواداران را می‌خواهیم
ما نیازی به تعریف و تمجید کسی نداریم. ما به حمایت هواداران نیاز داریم، از هواداران می‌خواهیم که ما را تنها نگذارند. وقتی آنها را در بازی‌های داخل و خارج از خانه می‌بینیم احساس می‌کنیم یک یار بیشتر از حریف داریم. ما کارمان را پیش می‌بریم و نباید دچار غرور شویم، وقتی می‌توانیم در اصفهان مقابل پرافتخارترین تیم لیگ به بازی برگردیم و یک پنالتی هم از دست بدهیم به بازی برگشتیم. مقابل گسترش فولاد هم یک پنالتی از دست دادیم و به بازی برگشتیم، این نشان دهنده پتانسیل بالای بازیکنانمان است و وحدت تاکتیکی‌ای که داریم، با این حال نباید دچار غرور شوند، وقتی خوب باشیم مجبور می‌شوند از ما هم تعریف و تمجید کنند. برای بازی فردا هم محروم و مصدوم نداریم و براساس تیم حریف ترکیبمان را می‌چینیم.
 

کمالوند باهوش است
کادر فنی صنعت نفت و در رأس آن کمالوند مربی باهوشی است، کارنامه مشخصی هم دارد، کار سختی داریم اما ما در بازی خانگی‌مان مصمم به پیروزی هستیم. باز هم می‌گویم بازیکنان باید دیده شوند، از کادر فنی تیم ملی می‌خواهم بازی‌های ما را رصد کنند و اگر بازیکنی هست که می‌تواند به فوتبال ملی کمک کند او را به تیم ملی دعوت کنند تا انگیزه‌ای برای همه بازیکنان جوان شود.
 

 باید 2، 3 بازیکن بگیریم
خط دفاع و دروازه‌بان تیم خیلی راضی هستیم، مقابل تیم سپاهان موقعیتی به حریف ندادیم این حسن بزرگی در تیم ماست اما 2-3 جای خالی داریم که می‌خواهیم در این پست‌ها بازیکن بگیریم تا در طول فصل دچار مشکلی نشویم، مصدومیت و محرومیت وجود دارد، میخواهیم در پست‌ها کمبود بازیکن نداشته باشیم.
 

هواداران به ورزشگاه بیایند
وی در مورد اینکه چه توصیه‌ای به هواداران دارد، گفت: از هواداران می‌خواهم بازی به بازی تعدادشان بیشتر شود نه کمتر زیرا در شهرهای مختلف این اتفاق افتاده است در سال اول حضور تماشاگر زیاد بود و بازی به بازی هواداران کم شدند. به عنوان مثال تراکتورسازی را می‌گویم، در سال اول جمعیت زیادی به ورزشگاه می‌آمد اما رفته رفته برایشان عادی شد و حمایت لازم صورت نگرفت. از همه چیز مهمتر برای ما حمایت هواداران است که هفته به هفته بیشتر شود نه کمتر.

 

دیدگاه‌ها